۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۴۰۱۷۲
نماینده جنبش نجباء در ایران:

پیروزی اخیر مقاومت بدون حمایت مراجع و علما امکان پذیر نبود

نماینده جنبش نجباء در ایران با بیان این که پیروزی مقاومت بدون حمایت مراجع و علما امکان پذیر نبود، تصریح کرد که این جنبش در دفاع از اسلام و و مقدسات دینی خود رامحدود به مرزها نمی کند.
جنبش نجباء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدعباس موسوی نماینده جنبش نجباء در ایران در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی که پیش از ظهر امروز برگزار شد با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر جریان تکفیری عنوان کرد: این پیروزی بزرگ بدون حمایت مراجع و علما امکان پذیر نبود.

وی افزود: حشد الشعبی و نیروهای امنیتی و ارتش عراق شایستگی خود را در مقابله با نقشه های استعماری و توطئه های آمریکا نشان دادند و توانستند نقشه های دشمن را به شکست بکشانند.

نماینده جنبش نجباء در ایران تصریح کرد: جنبش نجباء به سبب ضربه ای که به آمریکا و ابزارهای آنها مانند داعش و دیگر گروه های تکفیری وارد کرد، از سوی این کشور مورد هجمه قرار گرفت و تحریم این جنبش از سوی کنگره آمریکا نشان دهنده اوج عصبانیت آنها از شکست های پی در پی در منطقه است.

وی اضافه کرد: این واکنش آمریکا به پیروزی های جنبش نجبا باعث افتخار ما است و تمام نهادهای جامعه و گروه های مختلف مقاومت و نمایندگان و مردم عراق، این حرکت را محکوم کرده اند.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: ما هم چنان با قدرت در عراق به کار خود ادامه می دهیم و با تمامی نیروها و امکانات خود در آمادگی کامل به سر می بریم، همانطور که دبیرکل نجبا اعلام کرده است اگر دولت سوریه اجازه رسمی بدهد حاضر هستیم تا جولان را هم پاکسازی کنیم.

نماینده جنبش نجباء در ایران ابراز کرد: قدرت ما در دل دشمنان و در رأس آنها آمریکا ترس بزرگی ایجاد کرده است و ان شاءالله با قدرت بیشتر به فعالیت خود ادامه می دهیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: ما اعلام می کنیم که اگر حزب الله لبنان مورد تعرض اسرائیل قرار گرفت حاضر هستیم در یک سنگر در کنار برادران خود برای مقابله با رژیم صهیونیستی به جهاد بپردازیم.

وی در ادامه اظهار کرد: جنبش نجباء اهداف بلندی داشته و آمادگی دارد که از اسلام، مسلمانان و مقدسات اسلام دفاع کند و خود را محدود به مرزها نمی داند، این جنبش حاضر است هرجا نیاز باشد چه در سوریه، چه لبنان و چه فلسطین از اسلام دفاع کند.

نماینده جنبش نجباء در ایران در پایان خاطرنشان کرد: نجباء متشکل از سربازان وفاداری است که آمادگی کاملی برای دفاع از اسلام را دارد و همواره خود را اجرا کننده دستورات علما و مراجع می داند./872/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات