۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۴۰۰۹۷
استاد حوزه علمیه همدان:

روحیه بسیجی باید در تمام اقشار جامعه نهادینه شود

حجت الاسلام نارنج گفت: روحیه بسیجی باید در تمام اقشار جامعه نهادینه شود؛ چرا که هر کس در هر سمتی که قرار دارد با داشتن این روحیه کار آمد تر و مسؤولیت پذیرتر بوده و مساله این سبب می شود تا جامعه ای پویا و پرتلاش داشته باشیم.
حجت الاسلام کمال الدین نارنج استاد حوزه علمیه همدان

حجت الاسلام کمال الدین نارنج استاد حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت سال روز تشکیل بسیج مستضعفین ابراز داشت: بسیج میراث جاودانی است که از خورشید انقلاب امام خمینی(ره) به جای مانده است.

وی ادامه داد: به تعبیر امام خمینی(ره) بسیج شجره طیبه ای است که در بین مردم بوده و همواره در همه عرصه ها تا پای جان با نیروی ایمان، مدافع اسلام و ولایت بوده است.
استاد حوزه علمیه همدان ابراز داشت: بسیج یک فرهنگ والایی است که به تعبیر قرآن "اصلها ثابت و فرعها فی السماء" است و انرژی خود را از مبانی اسلام و ولایت پذیری جذب می کند.
وی خاطرنشان کرد: از آغاز تشکیل این نهاد ارزشمند انقلابی همواره در تمامی عرصه هایی که اسلام و انقلاب نیاز داشته به طور جدی ورود کرده و همیشه سر بلند و پیروز بوده است.
حجت الاسلام نارنج گفت: بسیج همواره در امتحاناتی که داشته سر بلند بوده و امید کسانی که در صدد تضعیف این نهاد ارزشمند بودند را با پشتیبانی های امام راحل و مقام معظم رهبری نا امید کرده است.
وی تصریح کرد: روحیه بسیجی باید در تمام اقشار جامعه نهادینه شود چرا که هر کس در هر سمتی که دارد با داشتن این روحیه کار آمد تر و مسؤولیت پذیر تر بوده و مساله این سبب شده تا جامعه ای پویا و پرتلاش داشته باشیم.
استاد حوزه علمیه همدان گفت: به عنوان مثال می توان گفت دانشجو و طلبه اگر همراه با روحیه بسیجی به راه خود ادامه دهد می تواند دشمن را در جبهه فرهنگی با سلاح علم و تقوی شکست دهد.
وی در پایان افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری بسیجی همواره باید مانند امام علی(ع) بوده که تمام وجودش را وقف اسلام کرده باشد تا بتواند با عملکرد خود مبلغ و پاسدار خوبی برای معارف اسلامی باشد./
۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات