۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۳۹۷۳۶
امام جمعه مهاجران:

بسیجیان نماد مسؤولیت پذیری هستند

حجت الاسلام مینایی گفت: با پیروزی و شکل گیری نظام اسلامی، در کشور نیاز به انسجام بین نیروهای مردمی احساس می شد که با فرمان خردمندانه امام خمینی(ره) این خلأ جبران شد.
IMG۱۸۰۹۱۸۲۱.jpg

حجت الاسلام مهدی مینایی امام جمعه مهاجران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت تبیین فعالیت ها و اهداف بسیج مستضعفین ابراز داشت: بسیج به معنای همیشه در صحنه بودن و مسؤولیت پذیری است.

وی ادامه داد: بسیج همواره رد همه صحنه ها و چالش های پیش روی نظام حضور جدی داشته و از آن جا که از جنس مردم بوده توانسته انسجام خوبی را در کشور حاکم کند.

امام جمعه مهاجران با اشاره به جایگاه والای بسیج ابراز داشت: نیروهای مومن بسیجی همواره برای بهبود اوضاع اجتماعی نقش مهمی داشته و توانسته با ایجاد روحیه مسؤولیت پذیری مردم را به سوی پیشرفت و رفع مشکلات هدایت کند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با آینده نگری خود در روز پنجم آذر فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرده تا با انسجام نیروهای مومن و انقلابی در قالب بسیج حامی جدی برای محرومان که بانی اصلی پیروزی انقلاب بودند باشد.

حجت الاسلام مینایی گفت: با توجه به این که انقلاب تازه به وجود آمده بود نیاز به انسجام بین نیروهای مردمی احساس می شد که با فرمان خردمندانه امام خمینی(ره) این خلأ جبران شد.

وی اظهار داشت: امروز هم این نهاد انقلابی با حضور در کشورهای منطقه که نیاز به انسجام و همدلی برای مقابله با تروریست جهانی داشته حاضر شده و حامی مظلومین در هر نقطه از جهان است.

امام جمعه مهاجران تبیین کرد: از آنجا که امام فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر خواهیم کرد می بینیم که فرهنگ بسیج و مقاومت به دیگر کشورها صادر شده و توانسته راهگشای مشکلات آن ها هم باشد.

وی در پایان افزود:  بسیج همواره طلایه دار ارزش های والای اسلام و انقلاب بوده و هیچ عاملی مانع پاسداری و مقاومت آنها نخواهد بود و به یاری خداوند همیشه در این راه ثابت قدم خواهند بود./۹۷۹/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات