۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۵۳۹۴۴۶
در همایش یادواره شهدای مدافع حرم؛

نجفی: با فرهنگ شهادت هیچكاه به جامعه اسلامی آسیبی نخواهد رسید

شهردار تهران در مورد شهدای مدافع حرم و فرهنگ شهادت گفت: اطمینان داریم تا زمانی كه فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی وجود دارد و تا زمانی كه جوامع به فرهنگ شهادت مسلح هستند در دفاع از اسلام و مسلمین لحظه ای كوتاهی به وجود نخواهد آمد و گزندی به سرزمین های اسلامی وارد نمی شود.
نجفی شهردار نجفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا، محمدعلی نجفی شهردار تهران بعدازظهر امروز در همایش یادواره شهدای مدافع حرم كه در مصلای تهران برگزار شد با اشاره به اینكه این پیروزی بزرگ و شكست كامل و محو نهایی داعش این جریان شرك آلود و وابسته به استكبار جهانی را باید جشن گرفت، اظهار داشت: ما از شهدا به بزرگی یاد می كنیم زیرا آنها همیشه زنده و پایدار هستند.

وی ادامه داد: شهدای عالی مقام از هر شكل و زبانی كه باشند در یك چیز مشتركند و آن هم مردمی بودن آنها است، شهدایی كه برای مردم جان خود را دادند همه یك اشتراك و نقطه مشترك یعنی اعتقاد به اسلام و خداوند واحد را دارند.

شهردار تهران تأكید كرد: اطمینان داریم تا زمانی كه فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی وجود دارد و تا زمانی كه جوامع به فرهنگ شهادت مسلح هستند در دفاع از اسلام و مسلمین لحظه ای كوتاهی به وجود نخواهد آمد و گزندی به سرزمین های اسلامی وارد نمی شود.

نجفی یادآور شد: در راه اسلام راه سربلندی ادامه خواهد داشت، شهید حججی یك نفر نبود بلكه یك جریان بود و در دل تاریخ جاری است و در طول تاریخ منشأ حركت شد.

وی افزود: حركتی همچون حركت شهید حججی حرارت و شهادت را در جامعه احیا می كند و ما مطمئن هستیم تا زمانی كه این جریان ادامه دارد جامعه مسلمین از هر آسیبی كه استكبار بخواهد وارد كند مصون خواهد بود./٨١٦/۲۰۲/ح

ارسال نظرات