۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۵۳۹۳۸۹
معاون تبلیغ شهرستان رزن:

بسیج «شتاب زده» و «بی برنامه» نیست

حجت الاسلام اکبری سیرت گفت: بسیج یک نیروی شتاب زده و بی برنامه نیست بلکه با برنامه ریزی دقیق و مناسب با مسایل روز توانسته عهده دار مسؤولیت های خطیر و حساسی شود.
اکبری سیرت بسیج

حجت الاسلام محمد اکبری سیرت معاون تبلیغ شهرستان رزن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت بحث سالروز بزرگداشت تشکیل بسیج مستضعفین ابراز داشت: بسیج یک نیروی مردمی فراگیر است که همیشه و در هرصحنه ای در انقلاب اسلامی حضور فعال داشته است.

وی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی با ایجاد پایگاه های مقاوت در مساجد که سنگر های اسلام هستند با عضو گیری از جمع جوانان مخلص و انقلابی توانست در مقابل دشمن مقابله جدی کند.

معاون تبلیغ شهرستان رزن گفت: بسیج یک نیروی شتاب زده و بی برنامه نیست بلکه با برنامه ریزی دقیق و مناسب با مسایل روز توانسته عهده دار مسؤولیت های خطیر و حساسی شود.

وی تصریح کرد: تا به امروز بسیج در مسؤولیت های متنوعی از جمله نظامی، سازندگی، فرهنگی و اقتصادی به خوبی ایفای نقش کرده و توانسته در راستای فرامین مقام معظم رهبری حرکت کند.

حجت الاسلام اکبری سیرت اظهار داشت: امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب که نظم عمومی بر جامعه حاکم نبود با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توانست سامانی به اوضاع مشوش آن زمان ببخشد.

وی بیان داشت: بسیج همواره باید با رصد برنامه های دشمن با سلاح علم و تقوا به مبارزه با آن ها برخاسته و مانع جدی برای پروژه های خصمانه دشمنان که در صدد نفوذ و بر اندازی نظام اسلامی هستند باشند.

معاون تبلیغ شهرستان رزن خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا که با روحیه اسلامی و انقلابی خو در برابر همه چالش ها و ناملایمات با صبر استقامت ایستادگی کرده و هیچ گاه از خود خستگی نشان نداده است.

وی در پایان افزود: این شجره طیبه باید با بهره گیری از معارف غنی اسلام و رهنمودهای مقام معظم رهبری در صدد بصیرت افزایی در بین قشر خاکستری جامعه بوده تا آنها را هم با خود همراه و همگام سازد./۹۷۹/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات