۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۳۹۰۰۱
فرمانده سپاه خراسان شمالی:

بسیج بهترین تفکر برای مقابله با استکبار و اسلام‌ستیزان است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی گفت: امروز تفکر بسیجی برای مقابله با استکبار و اسلام‌ستیزان از آزمایش‌ها سربلند بیرون آمده است.
سردار مرتضوی سردار مرتضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، سردار سیدحسن مرتضوی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی، امروز در دیدار فرماندهان و بسیجیان استان با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج الگویی ارزنده برای همه ظلم‌ستیزان جهان است.

وی افزود: بسیج باید مراقب باشد تا دچار سایش اعتقادی و اخلاقی نشود و در عین حال روزبه‌روز بر قدرت و صلابت و اخلاق محوری خود بیفزاید.

سردار مرتضوی تأکید کرد: از شاخصه‌های مهم و اصلی بسیج صبر و تقواست و اگر این دو موضوع در بدنه بسیج نهادینه شود، همه توطئه‌های دشمنان و فتنه‌های آنها از بین خواهد رفت.

وی افزود: بسیجی باید رفتار و گفتار و عملش الگو باشد و با تأسی به حضرت عباس (ع) که نخستین بسیجی صحنه کربلاست درزمینهٔ تقوا و صبر سرآمد باشد.

مرتضوی بیان کرد: بسیج باید فارغ از دنیا و آمارهای دنیوی باشد و همچنین باید از تشریفات کذایی به دور باشد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی افزود: امروز تفکر بسیجی برای مقابله با استکبار و اسلام‌ستیزان از آزمایش‌ها سربلند بیرون آمده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی باید از همه عِده، عُده و عرضه خود برای مقابله با دشمنان استفاده کند و در حال و هوایی زندگی کند که دشمن از او بترسد.

سردار مرتضوی افزود: بسیجی یعنی پا در رکاب و اهل اقدام و عمل و آتش به اختیار و این خصایص است که تن دشمنان را به لرزه انداخته است.

وی با بیان اینکه تنها ائتلاف حق یاوران و حق‌گویان در دنیا پیروز شده است، افزود: بصیرت و صلابت و استقامت و صبر، عربده‌کشی‌های دشمنان را ناکارآمد کرده است؛ ازاین‌رو باید تفکر بسیج پاس داشته شود./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات