۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۳۷۳۱۷
امام جمعه موقت پردیسان:

عمل به دستورات الهی، خانواده‌‌ را از آسیب‌ها مصون می دارد

حجت الاسلام همتیان با تأکید بر ضرورت عمل به دستورات الهی، گفت: اگر جوامع اسلامی دستورات قرآنی را رعایت کنند، خانواده‌ها آسیب نخواهند دید و جوانان از گناهان مصون خواهند شد.
همتیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اصغر همتیان، معان تهذیب حوزه علمیه در خطبه‌های سیاسی عبادی نمازجمعه پردیسان که در مکان مسجد جامع و مصلای پردیسان برگزار شد، بیان داشت: شیطان برای آلوده کردن بشر به گناه، تدریجاً او را فریب داده و با خود همراه می‌سازد.

حجت الاسلام همتیان اظهار داشت: همانطور که آتش‌سوزی‌های بزرگ از جرقه‌ای ناچیز شعله‌ور می‌شود، گناهان بزرگ و معاصی کبیره نیز با ارتکاب گناهان کوچک و صغیره آغاز می‌شود.

امام جمعه موقت پردیسان ابراز داشت: رفاقت با شیاطین، ‌حضور در مجالس شیاطین، فکر معصیت، انجام مصادیق مشکوک و شبهه‌ناک، انجام گناهان صغیره و در نهایت ورود به گناهان کبیره گام‌هایی است که شیطان به ترتیب برای گمراه ساختن انسان بکار می‌بندد.

وی افزود: قرآن کریم فرموده است؛ مؤمنین نباید از گام‌های شیطان پیروی کنند، کسی که از شیطان پیروی کند، طرح دوستی با شیطان بریزد، در مجالس و محافل شیاطین حضور یابد، فکر گناه کرده و گناه کبیره مرتکب شود، دیگر بنده شیطان شده و اوامر شیطان را اطاعت خواهد کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان قم با تأکید بر ضرورت عمل به دستورات الهی، تصریح کرد: اگر جوامع اسلامی دستورات قرآنی را رعایت کنند، خانواده‌ها آسیب نخواهند دید و جوانان از گناهان مصون خواهند شد.

وی با بیان این که هر مسلمانی باید خط قرمز‌هایی را در زندگی خود رعایت کند، گفت: مسلمانان همواره باید به لباس پوشیدن، کیفیت ارتباط با نامحرمان، طرز سخن گفتن، چگونگی آراستگی ظاهری و کیفیت حضور در جلسات و مهمانی‌ها خطوط قرمز‌هایی را رعایت کنند.

حجت الاسلام همتیان عنوان کرد: ما در آخرالزمان و عصر فتنه‌ها زندگی می‌کنیم، به همین سبب باید مراقب آسیب‌هایی که ممکن است بر ما و خانواده ما وارد شود، باشیم./878/۲۰۲/ح

ارسال نظرات