۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۳۶۴۷۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران هیچ گاه اهل باج دادن به آمریکا نبوده و نیست

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، با بیان این که ملت ایران هیچ گاه اهل باج دادن نبوده و نیست، گفت: کاهش توان موشکی و همچنین کمرنگ کردن حضور منطقه ای جمهوری اسلامی ایران تنها یک خواب و رویا برای آمریکایی ها خواهد بود.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران  امروز در حاشیه راهپیمایی سیزدهم آبان ماه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور گسترده و بی نظیر آحاد مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: این حضور نشان دهنده این است که نسل سوم انقلاب اسلامی هوشیارانه  و با بصیرت انقلابی در صحنه حاضر هستند.

وی با بیان این که یکی از نقشه های و توطئه های مهم دشمنان کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه های مهم انقلاب اسلامی است، افزود: علیرغم همه تبلیغات منفی دستگاه های دروغ پراکنی ضد انقلاب، اما می بینیم که آرمان ها و اصول اصلی انقلاب همچنان زنده و پویا است.

امام جمعه نکا، کمرنگ کردن و در ادامه از بین بردن آرمان های اصیل انقلاب اسلامی را یکی از اهداف مهم دشمنان در جنگ نرم و نفوذ فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن برای رسیدن به مقاصد شوم خود تلاش می کند انقلاب از درون تهی کند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که انقلاب اسلامی بر پایه یک سری اصول بنیادین شکل گرفته است، بیان داشت: مقابله با ظلم و استکبار، برپایی حق و عدالت، دفاع از مق مظلوم و برپایی حکومت دینی از جمله اصول مهم انقلاب اسلامی ایران است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره بر توجه عمیق به این گونه اصول تأکید ویژه داشتند، گفت: امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره برتقویت اصول و آرمان های انقلاب اهتمام و تأکید خاصی دارند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که استکبار ستیزی یکی از مهم ترین اصول انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر علیرغم همه مشکلات و فشارها توانستند پرچم استکبار ستیزی را که برگرفته از قیام حسینی بود در این کشور برافراشته نگاه دارند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که نظام سلطه به دلیل وجود فرهنگ استکبار ستیزی در کشورمان از همان روزهای ابتدایی انقلاب، این ملت را با تحریم و تهدیدی های بسیاری روبرو کرد، بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حدود چهار دهه است که از سوی نظام سلطه مورد تحریم ظالمانه قرارگرفته است.

مسؤول حوزه علمیه نکا با تأکید براین که جبهه استکبار باید بدانند که این ملت در حادترین شرایط نیز پرچم استکبار ستیزی را کنار نخواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی، مبارزه با استکبار را تکلیف شرعی و ملی خود می دانند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران لحظه ای از مسیری که در آن قرار دارد عقب نشینی نخواهد کرد، گفت: آمریکا و هم پیمانانش باید بدانند که ملت ایران را نمی توان با تهدید و تحریم از حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف انقلاب باز داشت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران چهاردهه است که مسیر اصلی خود را یافته است، بیان داشت: مسیر سعادت و تعالی حقیقی همان راهی است که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهل سال است در آن گام نهاده و امروز با شتاب برای رسیدن مقصد نهایی حرکت می کند.

امام جمعه نکا از آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان یاد کرد و با بیان این که آمریکایی ها به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیستند، تصریح کرد: هر جا که منافع آنها تأمین شود در همان مسیر حرکت می کنند و برای آنها استقلال و تمامیت ارزی کشورها اهمیتی ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در طی چند سال اخیر به وضوح دیدیم آمریکایی ها به دلیل زیاده خواهی های خود چه بر سر ملت های مظلوم منطقه آورده اند، گفت: شرایط بحرانی امروز منطقه محصول دخالت ها و سیاست های استکباری آمریکایی ها است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که آمریکایی ها برای تحقق منافع نامشروع خود تروریست های تکفیری را با همکاری رژیم صهیونیستی و آل سعود به وجود آوردند، خاطرنشان کرد: امروز همین تروریست های خطرناک بلای جان آنها و اروپایی ها شده اند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که مقتدرانه در برابر زیاده خواهی ها و زورگویی های آمریکایی ها 40 سال ایستاده است، بیان داشت: آمریکایی ها هر چه در توان داشتند برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به میدان آوردند، اما همواره در میدان نبرد شکست خوردند.

استاد حوزه علمیه مازندران، پیروزی های متعدد جبهه مقاومت در منطقه را تازه ترین شکست آمریکایی ها در برابر جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: آمریکا علیرغم همراه کردن برخی کشورهای اروپایی و متحدان عربی اش هم نتوانست در برابر جبهه مقاومت پیروز شود و امروز شاهد نابودی کامل تروریست های تکفیری در سوریه و عراق هستیم.

وی با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند که در برابر عظمت و اقتدار ملت ایران حرفی برای گفتن ندارند، گفت: تا زمانی سیاست مداران و دولتمردان این کشور دست از تجاوزگری، توطئه افکنی و دشمنی با ملت ایران بر ندارند، همچنان مرگ بر آمریکا شعار محوری این ملت علیه آمریکایی ها باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که حضور امروز ملت بزرگ ایران، تجلی وحدت و همبستگی ملی برای مقابله با سیاست های خصمانه آمریکایی ها دانست و خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی باید بدانند که ملت ایران برای مقابله با سیاست های خصمانه آنها علیه این نظام و انقلاب کاملاً متحد هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران هیچ گاه اهل باج دادن نبوده و نیست، تصریح کرد: کاهش توان موشکی و همچنین کمرنگ کردن حضور منطقه ای جمهوری اسلامی ایران تنها یک خواب و رویا برای آمریکایی ها خواهد بود.

امام جمعه نکا با تأکید براین که شعار مرگ بر آمریکا هر روز محکم تر از گذشته از سوی ملت با بصیرت ایران بر سر آمریکایی ها فریاد زده خواهد شد، بیان داشت: آمریکایی ها باید بدانند که اصول انقلاب اسلامی هیچ گاه تغییر پذیر نیست و همانند همان روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی مستحکم است./۱۳۱۷/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات