۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۳۶۳۴۳
خواننده انقلابی تأکید کرد؛

خوانندگان و شاعران ارزشی نیازمند حمایت مسؤولان

توسلی گفت: هم شاعران و هم خوانندگان ارزشی با مشکل حمایتی دست و پنجه نرم می کنند و با توجه به اینکه خواننده هزینه های فراونی باید بدهند، بسیار در فشارند و این موضوع را بیشتر لمس می کنند.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا درهفتمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

محسن توسلی خواننده انقلابی کشور به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به وضعیت شعر و موسیقی انقلابی و ارزشی در کشور عنوان کرد: وضعیت شعر ارزشی در کشور  خیلی بهتر از قبل شده و جلسات شعری که شعرای آیینی، مذهبی و ارزشی کشور می گذارند نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وی افزود:  یک اتفاق خوبی که در این عرصه افتاده این است که خواننده های ارزشی که تعدادشان زیاد شده به بلندگوی این شعر ها تبدیل شده اند و اگر حاصل کار شاعران ارزشی و آیینی کشورمان به خوبی دیده نشده است ولی وقتی یک موزیک ساخته می شود در تلویزیون و فضای مجازی پخش می شود این اشعار خیلی بیشتر شنیده و دیده می شود و شعرهای ارزشی که شاید تا قبل از آن مغفول بود، امروز خیلی به آن توجه می شود.

توسلی تصریح کرد: در حال حاضر خود بنده با بسیاری از شاعران ارزشی و آیینی ارتباط دارم و از شعرهای آنها استفاده می کنم و همین موضوع سبب شده تا خیلی هم ارتباط خوبی با هم برقرار می کنیم و خیلی از کارهایی که تولید کردیم و بازخوردهایی که گرفتیم نشان دهنده این است که هم شعرها خیلی قوی بوده و هم موزیکی که در فضای ارزشی داشته جای خودش را در جامعه باز کرده است.

وی با اظهار گلایه از عدم حمایت مسؤولان از کارهای ارزشی و انقلابی خاطرنشان کرد: هم شاعران و هم خوانندگان با مشکل حمایتی دست و پنجه نرم می کنند و با توجه به اینکه خواننده هزینه های فراونی باید بدهند، بسیار در فشارند و این موضوع را بیشتر لمس می کنند.

این خواننده ارزشی کشور ادامه داد: بنده بیش از 30 قطعه موسیقی تولید کردم که در بیش از 90 درصد از این آثار، به دلیل اینکه دغدغه شخصی خودم بوده به صورت شخصی هزینه کرده ام و این در حالی است که کارهایی که ساخته شده سطحی نبوده و کارهای بوده که واقعاً نیاز بوده است.

وی تأکید کرد: دو سال پیش رهبر انقلاب نامه ای به جوانان اروپا نوشتند؛ ما فکر کردیم شاید این نامه خیلی سانسور شود و به همین دلیل نیز این نامه را به صورت کاملاً انگلیسی روی موزیک درآوردیم و منتشر کردیم و جا داشت از سوی مسؤولانی که متولی امرند حمایت صورت بگیرد و ویدیویی برای این اثر بسازند.

توسلی ابراز کرد: کاری که در دست ساخت داریم برای هفته وحدت است که نیاز مبرم جامعه اسلامی است که جای خالی آن حس می شود؛ گفتیم اثری تولید کنیم که ملموس تر باشد و به همین دلیل با یک خواننده سوری که اهل تسنن است صحبت کردم که یک کار به زبان فارسی و عربی به صورت مشترک تولید کنیم که یک خواننده اهل سنت و یک خواننده شیعه با هم بخوانند.

وی در ادامه اظهار کرد: این اثر قرار است هفته وحدت رونمایی شود و برای بحث حمایت از این اثر به خبرگزاری مجمع تقریب رفتم گفتند با شماره ای تماس بگیرید شاید حمایت کردند ولی دو سال پیش هم همین کار را انجام دادیم ولی هیچ حمایتی انجام نشد در صورتی که باید این مسأله که بنابر فرموده امام و رهبری نیاز مبرم جامعه ماست مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

توسلی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه مسؤولان حمایت خاصی از ما انجام نمی دهند؛ البته  همه در ابتدای کار می گویند ما حمایت می کنیم ولی پای کار که می رسیم هیچ حمایتی صورت نمی گیرد و این مشکل برای همه خوانندگان وجود دارد./872/پ۲۰۱/س

ارسال نظرات