۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۵۳۶۰۰۱
امام جمعه کوهدشت:

ارتش اساس ملت، حافظ مملکت و دژ مستحکم امت است

امام جمعه کوهدشت از ارتش به عنوان حافظ مملکت و دژ مستحکم امت یاد کرد و گفت: لشکریان و سربازان اسلام مایه عزت دین هستند.
امام جمعه کوهدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌ الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، بعدازظهر امروز در یادواره شهدای ارتش این شهرستان با اشاره به سخنی از امام علی(ع) گفت: لشکریان و سربازان اسلام مایه عزت دین و دژهای مستحکم حاکمان اسلامی هستند.

وی با یادآوری به اینکه رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس، در دریا، هوا و زمین، عرصه را بر دشمنان خدا تنگ کردند، افزود: هماهنگی و همکاری نیروهای سپاه و ارتش استقامت و توانمندی نیروهای مسلح ما به گوش عالم رسیده است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به شهدای ارتش خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای وظایف قانونی و شرعی خود شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است و مایه افتخار این نظام است.

وی با تأکید بر اینکه در رابطه با شهدای ارتش باید کتابها و شعرها نوشته شود، اظهار داشت: زندگی شهدا باید قصه مردمان این مرز و بوم باشد.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به گرایش اسلامی ارتش، بیان داشت: ارتش اساس یک ملت، حافظ مملکت و دژ مستحکم امت است، موفقیت های ارتش جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف مایه عزت و افتخار مردم این مملکت است.

وی در ادامه با اشاره به وجود نیروهای غیور و جوانان دلیر در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: توکل بر خدا، تکیه بر ایمان و تقوا و وجود این دلیرمردان رمز موفقیت ارتش جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کوهدشت یادآور شد: نابودی گروه های تکفیری تروریستی داعش در سایه بیداری و هوشیاری سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی بود، سردار حاج قاسم سلیمانی، طومار تکفیریان را درهم پیچید.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به قیام امام حسین(ع) برای نابودی کفر و ظلم خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) جان خود را فدای اسلام کرد تا ارزشهای الهی و دین خدا زنده بماند./9459/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات