۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۳۵۷۲۷
نمایشگاه مطبوعات؛

ورزش سبب صلابت و ایجاد حس پیروزی در ملت ها می شود

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش سبب صلابت و ایجاد حس پیروزی در ملت ها می شود، گفت: ورزش به خوبی می تواند با انحرافات فکری و ناهنجاری های اجتماعی مقابله می کند.
مغاون وزیر ورزش و جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامرضا شعبانی‌ بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، ضمن دیدار با مدیران خبرگزاری رسا، اظهار کرد: ورزش سبب صلابت و ایجاد حس پیروزی در ملت ها می شود. 

ورزش؛ نماد ارزش های والای انسانی

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش سبب جلوگیری از انحرافات فکری می شود، اظهار داشت: ورزش به خوبی می تواند با ناهنجاری های اجتماعی مقابله می کند.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش؛ نماد ارزش های والای انسانی است، گفت: توجه به امر ورزش در جامعه افزون بر تقویت جسم سبب تعالی روح انسان می شود.

شعبانی‌ با تاکید بر اهمیت جایگاه ورزش در جامعه اسلامی، خاطر نشان کرد: در دین مبین اسلام تاکیدات فراوانی بر انجام ورزش شده است که از نمونه های آن می توان به ورزش های شنا، تیراندازی و سوارکاری اشاره کرد که موردتاکید ائمه اطهار نیز بوده است.

ورزش سبب کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ورزش را سرمایه جامعه دانست و تاکید کرد: اگر می خواهیم سلامت روانی را در جامعه در بین اقشار مختلف داشته باشیم و شاهد کاهش ناهنجاری ها در بین مردم باشیم باید در حوزه ورزش سرمایه گذاری جدی کنیم.

به گزارش رسا، در نمایشگاه مطبوعات امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی)  و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند.

گفتنی است، بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات روز جمعه (۵ آبان ماه) آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان نیز در مصلای تهران برپا خواهد بود./842/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات