۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۳۵۴۶۶
مدیرکل ارشاد قم:

آماده همکاری با نهادهای فرهنگی و هنری استان قم هستیم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از آمادگی این اداره کل برای همکاری با نهادهای فرهنگی و هنری این استان برای برگزاری هر چه بهتر همایش ها و مراسمات فرهنگی و هنری خبر داد.
حسینی کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم عصر امروز در نخستین دوره سوگواره «سفینة النجاه» که به همت بسیج هنرمندان قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، از تلاش های انجام گرفته برای برگزاری این همایش سخن گفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار داشت: سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که بتواند در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و آیینی برنامه ریزی کند و به بهترین وجه آن ها را برگزار کند.

وی به آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای همکاری با سازمان ها و ارگان های فرهنگی اشاره و تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا کمک کننده نهادها و سازمان های فرهنگی باشیم تا این برنامه ها به نحو احسن برگزار شود.

حسینی کاشانی با تأکید بر همکاری مراکز فرهنگی، بیان داشت: دستگاه های فرهنگی در کنار هم می توانند برنامه های پر مغز و پر مخاطبی داشته باشند و باید به این مهم توجه ویژه شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود، ابراز داشت: ظرفیت شعر استان قم ظرفیت بسیار بالایی است و از بیرون بهتر می شود به این جایگاه والا نظاره کرد، چرا که ما همچون ماهی در آب هستیم و از عظمت آن بی خبریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش، افزود: امیدوارم این جلسات در جهت تقویت و ترویج بیشتر، در عرصه های مختلف شعر کشور باشد.

وی در پایان از بسیج هنرمندان و بسیج مداحان استان قم که با هماهنگی و همکاری هم، زمینه برگزاری نخستین دوره سوگواره «سفینة النجاه» را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرد./840/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات