۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۵۳۵۴۵۰
نمايشگاه مطبوعات؛

بازدید روزانه وزير فرهنگ و ارشاد از يک بخش نمايشگاه

معاون مطبوعاتی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی از بازدید سید عباس صالحی از بخش‌های تخصصی نمايشگاه خبر داد که به صورت روزانه انجام خواهد شد.
انتظامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حسين انتظامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد بعدازظهر امروز در نشست خبري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي كه در بيست و سومين نمايشگاه مطبوعات برگزار شد با تشكر از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بابت حضور در اين نشست خبري اظهار داشت: سياست گذاري اين نمايشگاه توسط شوراي سياست گذاري نمايشگاه انجام شده و جانمايي ها به صورت الكترونيكي انجام مي شود، اين افتخار ما است كه مي توانيم الكترونيك جانمايي كنيم.

وي ادامه داد: قبل از شروع نمايشگاه فرآيند داوري انجام شده و در مراسم اختتاميه جايزه ابتدا مربوط به جايزه فرهنگستان زبان و ادب خواهد بود، اين جايزه سبب شده كه بحث زيان فارسي و ويرايش در رسانه هاي مورد توجه قرار گيرد.
 
معاون مطبوعاتی وزير ارشاد تاكيد كرد: امسال در دو بخش شاهد جديت بيشتري هستيم، ابتدا كسب و كارهاي مرتبط در اين نمايشگاه حضور دارند كه ما سه سال ميزبان آن هستيم، از سوي ديگر با وجود آنكه رسانه ها ميزبان نمايشگاه هستند نشست هاي تخصصي در اين يك هفته از سيصد عنوان هم گذشته و در سالن هاي مختلف شاهد برپايي اين نشست ها هستيم.

انتظامی يادآور شد: اساسا ضيافت سالانه مطبوعات كمك مي كند كه رسانه ها خود را در معرض افكار عمومي بگذارند و ارتباط بيشتري را با افكار عمومي برقرار كنند، شعار نمايشگاه هم رويكرد رسانه ها را نشان مي دهد.

وي در پايان گفت: در مدت برگزاری نمايشگاه وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي هروز يكي از بخش هاي تخصصي نمايشگاه را مورد بازديد قرار خواهد داد./٨١٦/پ۲۰۱/ی

ارسال نظرات