۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۳۳۲۰۷
مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه استان مرکزی:

احیای امر به معروف و نهی از منکر راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است

مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است، گفت: ترویج امر به معروف و نهی، جامعه اسلامی از کاملا بیمه می کند و سبب شکست دشمنان ایران اسلامی می شود.
مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه استان مرکزی مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام محمد امانی مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه استان مرکزی امشب در جمع عزاداران اباعبد الله الحسین(ع) در مسجد المهدی(عج) اراک با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است، گفت: ترویج امر به معروف و نهی، جامعه اسلامی از کاملا بیمه می کند و سبب شکست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی

مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه استان مرکزی با تاکید بر اینکه توسعه سلامت جامعه اسلامی با گسترش حقیقی امر به معروف و نهی از منکر محقق می شود، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از احکام عملی مسلمانان و شیعیان است و اجرای این فریضه الهی باید با دقت و توجه خاصی اجرایی شود.

حجت الاسلام امانی با تاکید بر اینکه اجرای دقیق امر به معروف و نهی از منکر جامعه اسلامی را از بسیاری از آسیب ها و معضلات اجتماعی مصون می دارد، افزود: این فریضه الهی ملت شریف جامعه اسلامی را از خطرها و معضلاتی که تا کنون در مسیر خود داشته است حفظ می کند.

وظایف خطیر دولت در احیای امر به معروف و نهی از منکر

مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه استان مرکزی تاکید کرد: امروز در جامعه اسلامی باید  احیای امر به معروف و نهی از منکر را در بین ملت جمهوری اسلامی ایران افزایش دهیم تا در نتیجه بتوانیم در برابر خشم، کینه توزی ها ،دروغ، حسادت و ستم ای دشمنان و بدخواهان ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام امانی با اشاره به وظایف خطیر دولت در احیای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: قانون گذاران و دولت باید از شعار دوری کنند و در اجرای عملی امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی نکنند و خود را موظف بدانند تا این فریضه الهی در جامعه و در بین افراد به درستی عملیاتی شود.

پیاده روی اربعین حسینی نماد ایستادگی ملت ایران اسلامی

مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه در رابطه با نقش جوانان در پیاده روی اربعین حسینی، افزود: امروز جوانان ایران اسلامی نماد دوستداری اهل بیت(ع) هستند و امسال نیز همچون سال های گذشته با حضور گسترده در اربعین حسینی حماسه ای دیگر خواهند آفرید.

حجت الاسلام امانی حضور پرشور جوانان در پیاده روی اربعین حسینی را نماد ایستادگی ملت ایران اسلامی دانست و ابراز داشت: پیاده روی اربعین حسینی سبب می شود جوانان بیش از پیش با فرهنگ اهل بیت آشنا شوند و بخوبی می توانند از این فرهنگ بزرگ در زندگانی خود بهره مند شوند.

مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه حقیقت پیاده روی اربعین حسینی را بیعت با امام زمان(عج) دانست و بیان کرد: پیاده روی اربعین حسنی مظهر وحدت اسلامی است و اقتدار امت اسلامی را به همراه دارد./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات