۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۵۳۲۷۲۰
آیت الله محمدی عراقی:

اقتدار و عزت انقلاب مرهون ایثار رزمندگان اسلام است

آیت الله محمدی عراقی گفت: قطعأ عزت انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و شهامت جانبازان است، رزمندگان اسلام امنیت و اقتدار را به انقلاب اسلامی هدیه دادند.
آیت الله محمدی عراقی آیت الله محمدی عراقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز با جانباز خیرالله کرانی دیدار کرد.

آیت الله عراقی در این دیدار ابراز داشت: ایثار، فداکاری، شهامت و ایمان قلبی به خداوند متعال سبب پیروی رزمندگان اسلام بر علیه باطل شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: قطعأ عزت انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و شهامت جانبازان است، رزمندگان اسلام امنیت و اقتدار را به انقلاب اسلامی هدیه دادند.

وی در ادامه عشق و فداکاری جانبازان را بی نظیر دانست و بیان داشت: جانبازان با پاسداری از انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه به دشمنان درس شهامت، ایستادگی و وفاداری دادند.

آیت الله محمدی عراقی یادآور شد: شهدا، جانبازان و ایثارگران در دفاع مقدس برگ زرینی به افتخارات انقلاب اسلامی افزودند و از ارزشهای انقلاب پاسداری کردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و تأکید کرد: اگر فرهنگ شهادت و ایثارگری در جامعه از بین رود قطعأ دشمنان بر انقلاب مسلط خواهند شد./۸۵۷۱/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات