۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۳۰۰۱۸
امام جمعه شهرری مطرح کرد؛

توطئه صهیونیستی برای ایجاد اسرائیل دوم در منطقه/ مردم کردستان ایران وفادار به انقلاب هستند

امام جمعه شهرری با بیان اینکه امروز دشمنان درصدد ایجاد اسرائیل دیگر در عراق به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، گفت: مردم کردستان ایران برخلاف اقلیم کردستان عراق وفادار به کشورشان هستند.
شاهچراغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: انسانیت در برابر ایثار و گذشت امام حسین(ع) سرتعظیم فرود آورد.

وی افزود: امسال مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) با شکوه و عظمت غیر قابل وصفی در داخل و خارج از کشور برگزار شد و حضور 50 هزار نفری عزاداران حسینی در خیابان‌های اروپا این فکر را در ذهن مردم غیر مسلمان ایجاد کرد که این امام حسین(ع) کیست که مسلمانان قرنها با فرا رسیدن ایام محرم برای ایشان مجالس عزا برپا می‌کنند.

امام جمعه شهرری با اشاره به هفته نیروی انتظامی، ابراز کرد: ما هیچ تردیدی نداریم که بخش مهمی از امنیت کشور به تلاش بی وقفه نیروی انتظامی مربوط می‌شود آنان چشم بیدار برای نابودی توطئه‌های اشرار در داخل شهرها به شمار می‌روند نیروی شجاع و تلاشگر انتظامی در مسیر ایجاد امنیت شهید می‌دهند ولی اجازه نمی‌دهند کمترین آسیبی به کشور وارد شود.

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به اقدام خبیثانه ضد انقلاب در هفته گذشته، اظهار داشت: در گذشته ضد انقلاب با ترور اشخاصی مانند شهیدان مطهری، بهشتی، باهنر، رجایی، مفتح و هفده هزار شهید ترور درصدد آسیب رساندن به انقلاب بودند و امروز نیز با ترور شخصیت‌ها همین هدف را دنبال می‌کند تا اعتماد مردم را نسبت به انقلاب کاهش دهند.

وی ادامه داد: مردم نباید هر شایعه‌ای که می‌شنوند سریع باور کنند، روایت است که اگر فاسقی برای شما پیغامی آورد ابتدا تحقیق کنید سپس سخن او را بپذیرید و دیگر آنکه انسان هر سخنی را که می‌شنود حق ندارد جایی نقل کند.

امام جمعه شهرری در خصوص اقلیم کردستان عراق، تصریح کرد: الحمدالله با حضور کشورهای منطقه تا حدودی جلوی این توطئه صهیونیستی گرفته شد اما هنوز پایان نیافته است. امروز دشمنان درصدد ایجاد اسرائیل دیگر در عراق به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، به طور قطع آنان پس از تجزیه عراق، سوریه، لبنان به سراغ عربستان خواهند رفت.

حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی به این نتیجه رسیده که نباید در مرز سوریه و لبنان با مقاومت بجنگد بلکه خود را باید آماده مقابله در داخل سرزمین‌های اشغالی کند بر همین اساس با ایجاد بحران در منطقه خواستار پنهان کردن ضعفهای خود و آمریکا است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن بداند حساب مردم کردستان ایران با کردستان عراق جدا است، کردستان ایران وفادار به جمهوری اسلامی است، آنان در این سالها صداقت و وفاداری خود را به نظام اثبات کرده‌اند بنابراین خوابی که برای کردستان ایران دیده‌اند هرگز تعبیر نخواهد شد./813/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات