۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۲۹۷۷۲
پنج شنبه هفته جاری صورت می گیرد؛

تشییع پیکر ۱۱۹ شهید گلکون کفن دوران دفاع مقدس در اهواز

پیکر ۱۱۹ شهید والامقام دوران هشت سال جنگ تحمیلی با حضور مسؤولان لشکری و کشوری فردا در اهواز تشییع و به منظور شناسایی بیشتر به تهران منتقل خواهد شد.
تشییع شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین استقبال از پیکرهای 119 شهید دوران دفاع مقدس ساعت 17 فردا پنجشنبه سیزدهم مهرماه از میدان شهدا آغاز شده و پیکرهای مطهر این شهدا تا حسینیه عاشقان ثارالله اهواز با حضور مسؤولان استانی، فرماندهان نظامی، روحانیان، خانواده های شهدا و مردم شهید پرور تشییع می شوند.

براساس این گزارش، پیکرهای پاک این شهیدان پس از تشییع در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز مستقر و پس ازاقامه نماز جماعت مغرب و عشا، برگزاری مراسم عزاداری و قرائت دعای کمیل در کنار این شهدا، برای شناسایی بیشتر به تهران انتقال می یابد.

گفتنی است، پیکرهای پاک این شهدای هشت سال جنگ تحمیلی فردا پنج شنبه 13 مهرماه ساعت 9 صبح از طریق مرز شلمچه با استقبال رسمی مسؤولان کشوری و لشکری و مردم شهید پرور خوزستان وارد میهن خواهند شد.

لازم به ذکر است، این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی زبیدات، رمضان و کربلای 4 در منطقه غرب اروند تفحص شدند، از این تعداد 53 پیکر مربوط به شهدای ژاندارمری، 36 پیکر مربوط به سپاه و ارتش و 30 پیکر مربوط به شهدای سپاه و بسیج عملیات کربلای 4 هستند./9453/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات