۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۵۲۹۷۳۵
حجت‌الاسلام رهبر:

برنامه دشمن تخریب دستگاه قضایی و بی‌اعتمادی مردم است

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای تخریب قوه قضاییه جهت بی‌اعتمادسازی مردم گفت: نباید در برابر این تخریب‌ها سکوت کرد و باید در قبال آنها شفاف‌سازی کنیم.
حجت الاسلام رهبر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد تقی رهبر عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تخریب‌ها علیه دستگاه قضا و آیت‌الله آملی لاریجانی اظهارداشت: دشمنان نظام سعی دارند که سوژه‌هایی را پردازش کنند و علیه نهادهای مهم کشور به کار ببرند و برخی از جریان‌های داخل کشور که معلوم نیست از کجا خط می‌گیرند به آن پر و بال می‌دهند و بنده نیز این مطالب اخیر علیه دستگاه قضا را دیده‌ام.

رهبر ادامه داد: پیشنهاد بنده این است که مسئولان درباره این شبهات مطرح شده شفاف‌سازی کنند، مثلاً سخنگوی دستگاه قضا درباره این موضوعات صحبت کند و با گفت‌وگوهای رسانه‌ای ماهیت این نوع تخریب‌ها را روشن کنند چرا که سکوت کردن میدان دادن به دشمن است.

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم دشمن از سکوت ما سوء استفاده کرده و ذهن مردم را آلوده کند، تصریح کرد: اگر تخلفی باشد که قابل بررسی است و اگر هم ساخت و پرداخته دشمنان باشد که قطعاً اینطور است باید به تبیین و روشنگری این موضوع اقدام کرد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی همواره در برابر فشارها ایستادگی کرده و در سال 88 نیز شاهد این موضوع بودیم، گفت: دشمن می‌خواهد نهادهای حساس کشور را تخریب کند اما ما نیز باید شفاف و صریح به این شبهات و تخریب‌ها پاسخ بدهیم و سوژه را از دشمن بگیریم./۱۳۲۵//۱۰۳/خ

ارسال نظرات