۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۲۹۵۷۶

پیاده روی و عزاداری آیت الله نظری در سومین روز شهادت امام حسین

آیت الله نظری، خادم الشریعه امروز همزمان با سومین روز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و سالروز شهادت امام سجاد(ع) با پیاده روی در خیابان های شهر ساری در سوگ سالار شهیدان به عزاداری پرداخت.
آیت الله نظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری، خادم الشریعه امروز همزمان با سومین روز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و سالروز شهادت امام سجاد(ع) با پیاده روی در خیابان های شهر ساری در سوگ سالار شهیدان به عزاداری پرداخت.

براساس این گزارش، هیأت عزاداری علما و روحانیت شهرستان ساری که هر ساله در عزای حسینی با دسته روی در شهر به عزاداری و سوگواری برای سومین امام شیعیان می پردازند، امروز نیز آیت الله نظری خادم الشریعه را در سومین روز عزای امام حسین(ع) همراهی کردند.

این گزارش می افزاید؛ آیت الله نظری خادم الشریعه با طی مسیر خیابان جمهوری اسلامی به سمت امامزاده زین العابدین(ع) و امامزاده یحیی(ع) مرکز استان در سوگ شهادت امام حسین (ع) به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

این گزارش می افزاید؛ آیت الله نظری خادم الشریعه علی رغم کهولت سن و بیماری با نشستن بر روی ویلچر هیأت علما و روحانیان را همراهی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله نظری خادم الشریعه به رسم علمای ماضی در سومین روز شهادت امام حسین(ع)، شهادت امام جعفر صادق(ع) و همچنین ایام فاطمیه به منظور ترویج و تعظیم شعائر دینی در شهر پیاده روی و به عزاداری می پردازند.

بر اساس این گزارش، عزاداران حسینی در پایان در امامزاده زین العابدین(ع) ساری که مدفن جمعی از علمای بزرگ مرکز استان است حضور یافتند و در این مکان مقدس به سینه زنی و عزاداری پرداختند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات