۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۲۹۵۰۰
از سوی بسیج طلاب خوزستان؛

دوره آموزشی کفایتی ویژه طلاب و اساتید حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود

مسؤول بسیج طلاب خوزستان از برگزاری دوره آموزشی (کفایتی ـ نظامی) ویژه مدیران، اساتید، روحانیان فعال در بسیج طلاب و کادر حوزه های علمیه خبر داد.
سازمان بسیج طلاب و روحانیون

حجت الاسلام هادی استاد، مسؤول بسیج طلاب خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه سربازی امام زمان(عج) از آرزوها و اهداف هر طلبه ای برای تحصیل در حوزه است، افزود: طلاب برای سربازی امام زمان(عج) باید یک سری آمادگی و دوره های نظامی را هم ببینند؛ از این رو بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت آمادگی در لحظه ظهور اقدام به برگزاری دوره آموزشی (کفایتی ـ نظامی) کردیم.

مسؤول بسیج طلاب استان خوزستان با بیان اینکه دوره کفایتی در دو هفته برگزار می شود، ابراز داشت: در این دوره آموزش های مختلف نظامی و عقیدتی ـ تبلیغی به طلاب آموزش داده می شود تا از این طریق آمادگی لازم در طلاب برای رزم و تبلیغ ایجاد و در هر جای انقلاب اسلامی که مورد نیاز است، به کار گرفته شوند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مکان و زمان برگزاری دوره پس از نام نویسی شرکت کنندگان مشخص می شود، اظهار داشت: اطلاعیه اولیه نام نویسی به حوزه های علمیه ابلاغ شده و ثبت نام صرفا در پایگاه های بسیج طلاب حوزه ها بانجام می شود و در این باره اولویت با مدیران، اساتید، روحانیان فعال در بسیج طلاب و کادر حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام استاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت های جهادی روحانیان و طلاب در مناطق محروم استان خاطرنشان ساخت: این حضور در راستای دستور رهبر معظم انقلاب درباره نهضت خدمات رسانی صورت گرفت.

وی با بیان تشکیل گروه های مختلف جهادی ابراز داشت: طلاب به صورت خودجوش و با کمک های اهدایی خیرین در مناطق مختلف خدمت رسانی می کنند./9456/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات