۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۲۸۲۴۶
از سوی معاون پژوهش مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز صورت گرفت؛

تشریح برنامه های پژوهشی مدرسه علمیه دارالعلم اهواز در سال تحصیلی جدید

معاون پژوهش مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز به تشریح برنامه های مدون شده برای طلاب این مدرسه به منظور فعالیت های پژوهشی در این مدرسه برای سال تحصیلی جدید پرداخت و به اهم این برنامه ها اشاره کرد.
پژوهش

حجت الاسلام مهدی غافلی، معاون پژوهش مدرسه علمیه درالعلم آیت الله بهبهانی اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره فعالیت های پژوهشی در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید روزهای پنجشنبه را برای طلاب پایه یک تا 10 به منظور فعالیت های پژوهشی در نظر گرفتیم.

معاون پژوهش مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز در ادامه بیان داشت: طلاب را برای برنامه های پژوهشی به سه دسته پایه یک تا سه، چهار تا شش و هفت تا ده تقسیم کردیم و هرکدام از این دسته ها کلاس های پژوهشی مختص حودشان را دارند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: طلاب پایه اول تا سه برای سال تحصیلی جدید روش مطالعه، روش جزوه نویسی، روش تحقیق کردن و دوره نقد وهابیت را یاد خواهند گرفت.

حجت الاسلام غافلی ابراز داشت: برای طلاب پایه چهار تا شش، روش مقاله نویسی، دوره فیش برداری، دوره نقد یمانی، نقد وهابیت و نقد زرتشت را برای سال تحصیلی جدید برنامه ریزی کردیم.

وی در ادامه تشریح برنامه های پژوهشی صورت گرفته در سال تحصیلی جدید برای طلاب، افزود: طلاب پایه هفت تا ده مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز در سال تحصیلی جدید برنامه هایی از قبیل دوره پایان نامه نویسی، روش تحقیق و پژوهش کردن و مسابقه مقاله نویسی را خواهند داشت.

معاون پژوهش مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی با اشاره به شعار این مدرسه در سال تحصیلی 96-97، گفت: برای سال تحصیلی جدید شعار «هر طلبه یک اثر پژوهشی» را انتخاب کرده ایم تا طلاب به امور پژوهشی بیشتر اهمیت دهند و این مقوله را جدی بگیرند.

این مقام مسؤول با اشاره به برنامه طرح مطالعه در مدرسه علمیه دارالعلم اهواز، ابراز داشت: برای سال تحصیلی جدید طرحی بنا نهادیم در قالب «طرح مطالعه» که طلاب پایه یک تا 10 در طول ترم 900 صفحه کتاب مطالعه کنند و با موضوعاتی که مشخص کردیم طلاب به مطالعه کتب خواهند پرداخت که در نهایت پس از این سیر مطالعه از طلبه آزمون گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام غافلی در پایان اظهار داشت: بنا داریم در آینده نزدیک کارگاه مقاله نویسی برای طلاب پایه های 3 و 4 در مدرسه علمیه درالعلم آیت الله بهبهانی اهواز برگزار کنیم تا طلاب از لحاظ مقاله نوشتن و امور پژوهشی ارتقا یابند./9453/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات