۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۵۲۷۸۸۳
امام جمعه نورآباد:

طلاب از فرصت های تبلیغی برای ترویج ارزش ها بهره ببرند

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه رسالت تبلیغی نصیب هر کسی نمی شود، گفت: طلاب در حوزه تبلیغ رسالت خطیری بر دوش دارند و باید با انجام وظیفه خود در راستای تبیین و ترویج ارزشها گام بردارند.
امام جمعه نورآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری، امام جمعه نورآباد، امشب در جمع طلاب حوزه علمیه این شهرستان با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان خواهر و برادر گفت: تبلیغ رسالتی خطیر بر دوش طلاب مبلغان و طلاب است.

وی خطاب به طلاب با بیان اینکه امر تبلیغ را هدیه امام زمان حساب کنید، افزود: این رسالت نصیب هرکسی نمی شود، با بهره گیری از فرصت های تبلیغی باید در جهت تبیین و ترویج ارزشها گام برداشت.

امام جمعه نورآباد با تأکید بر ضرورت حضور مبلغان در همه مناطق شهری و روستایی اظهار داشت: مبلغان باید درهمه مناطق روستایی و دور افتاده نیز حضور داشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری طلاب و مبلغان در امر تبلیغ عنوان کرد: تبلیغ باید اثرگذار باشد و طلاب در انجام وظیفه خود با تمام توان گام بردارند.

حجت الاسلام جمیاری با تأکید بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم عزاداری حسینی خاطرنشان کرد: تبلیغ در عرصه دین نباید به فکر پول و درآمد بود، بلکه باید خالصانه کار کرد.

وی با بیان اینکه اخلاص عمل و کار برای رضای خدا نتیجه بخش است، ادامه داد: در امر تبلیغ باید با تکیه بر آیات و روایات در جهت بصیرت بخشی و معرفت افزایی بین مردم به ویژه آحاد مردم گام برداشت.

امام جمعه نورآباد خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف تبلیغ در ایام محرم تبیین و ترویج نهضت حسینی و بیان اهداف قیام امام حسین(ع) باشد، امید است که در سایه بصیرت بخشی به آحاد مردم به ویژه نسل جوان و تبیین نهضت حسینی جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود./9459/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات