۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۲۷۳۲۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

یاوه‌گویی ترامپ نشان‌دهنده ضعف و درماندگی استکبار است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: یاوه‌گویی‌های دونالد ترامپ علیه ایران و نظام اسلامی نشان‌دهنده ضعف و درماندگی دنیای استکبار و در رأس آن آمریکا است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به اظهارات سخیف دونالد ترامپ در سازمان ملل، اظهار کرد: این اظهارات رییس جمهور آمریکا بار دیگر ضعف و درماندگی دنیای استکبار در برابر نظام اسلامی و ملت مسلمان ایران را نشان داد.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه به باری تعالی، هدایت‌ها و رهنمودهای رهبری و حضور در صحنه مردم با بصیرت روزبه‌روز قوی‌تر و قدرتمندتر شده و به دشمنان و بدخواهان خود که در رأس آنها آمریکا قرار دارد، پاسخ‌های دندان‌شکنی می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی هنوز سخن تاریخی امام خمینی(ره) را از یاد نبرده است که آمریکا نمی‌تواند و نخواهد توانست که هیچ غلطی بکند.

وی افزود: رزمندگان مقاومت در یمن، لبنان، عراق و سوریه جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان را داده‌اند و عصبانیت آنها ازجمله رییس‌جمهور آمریکا هم از همین امر است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: آمریکا و هم‌دستانش نتوانستند کشورهای مقاومت را زیر سیطره خود بگیرند و سرمایه‌گذاری‌های آنان نقش بر آب‌شده؛ چراکه جبهه مقاومت راه خود را پیدا کرده و اجازه دست‌درازی به آنها را نخواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امروز دنیا فهمیده که آمریکا با این دخالت‌های نا به‌جای خود رو به سقوط است و هرچه بیشتر پیش می‌رود، بیش‌تر در باتلاق فرو می‌رود.

خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را الگو گرفته از راه و منش سیدالشهدا (ع) دانست و افزود: روح انقلاب اسلامی الهام گرفته از نهضت حسینی است.

وی ادامه داد: عزت کنونی نظام اسلامی مدیون خون پاک شهداست؛ ازاین‌رو همواره باید فرهنگ عاشورا سرلوحه و چراغ راه حفظ عزت و پیشرفت و توسعه کشور قرار گیرد./9314/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات