۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۵۲۷۲۷۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دفاع مقدس تجلی ارزش های اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان هفته دفاع مقدس را تجلی ارزش های اسلامی خواند و گفت: ایام محرم و هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام فرصتی مناسب در جهت تبیین ارزشها در جامعه است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح لرستان با تسلیت فرا رسیدن ایام عاشورا و محرم و تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس گفت: تبیین این تقارن در ۳۷ امین سالگرد دفاع مقدس مفهوم بلندی دارد.

وی با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس با محرم فرصت گرانبهایی برای پیوند عاشورا، دفاع مقدس و تبیین این ارزش ها است، افزود: دفاع مقدس تجلی ارزش های اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان درس دفاع مقدس را ایستادگی در برابر ظلم و استکبار، حفظ اسلام ناب و ارزش های دینی خواند و ادامه داد: دفاع مقدس تجلی ارزش هایی همچون ایثار، عشق به خدا، وفاداری به ولایت، شهادت، شجاعت و سلامت است.

وی اظهار داشت: مهم ترین درس عاشورا قیام برای خدا، ترجیح دادن عزت بر ذلت، مبارزه با ظلم و تجاوز و استقامت در راه خدا، نترسیدن از دشمن، پیروی از امام و ولایت، فداکردن هستی در راه خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ملت ایران را ملتی عاشورایی عنوان کرد و گفت: هر زمان فریاد لبیک یا حسین(ع) ملت ایران بلند شود، کاخ سفید به لرزه در می آید.

وی با ابراز تأسف و تأثر از اینکه رییس جمهور ابله آمریکا در برابر ملت ایران سخنان بی شرمانه ای از زبانش جاری می شود، خاطرنشان کرد: این سخنان سخیف، متکبرانه و جاهلانه رییس جمهور آمریکا در شأن خودش است.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: ملت جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از رهبری و شعار «هیهات منا الذله» در برابر هرگونه تجاوز و تعدی ایستادگی کردند و نیروهای مسلح ما با تجربه ۸ سال دفاع مقدس هرگونه تحرکی را در منطقه خفه می کنند.

رژه نیروهای مسلح جلوه ای از آمادگی آنان است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه رژه امروز جلوه ای نیروهای مسلح ما است، خاطرنشان کرد: عامل پیروزی های ایران توکل برخدا و دشمن شناسی، تبعیت از رهبری، بصیرت، انسجام و وحدت است./9459/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات