۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۲۷۰۷۴
سردار ابوحمزه:

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند اخلاق نیکو و زبان خوش است

سردار ابوحمزه گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه داریم اخلاق نیکو و زبان خوش داشته باشیم، با مطالعه و شیوه هایی که دین برای ما معرفی کرده است می توانیم در فرد مورد نظر تاثیر بگذاریم.
امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه پاسداران استان کرمان صبح امروز در گردهمایی اعضای شورا و رؤسای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، در محل سالن اجلاس دفتر نماینده ولی فقیه، اظهار داشت: مطرح کردن موضوع امر به معروف و نهی از منکر شرایط مهمی دارد.

فرمانده سپاه کرمان تاکید کرد: تذکر لسانی نخستین گامی است که می تواند اثرات و برکات خوبی بگذارد و در مطرح کردن موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید به جایگاه فرد مورد نظر دقت کرد، احترام گذاشتن به فرد هم باید رعایت و حفظ شود.

وی افزود: استفاده از داستان ها و روایات دینی می تواند در این زمینه کمک فراوان به همراه داشته باشد.

سردار ابوحمزه با اشاره به آیه ۴۱ سوره حج، تصریح کرد: با مطرح کردن آیات قرآن می توان تاثیرات مسأله امر به معروف و نهی از منکر را حس کرد.

وی در پایان گفت: در بازگو کردن مسأله امر به معروف و نهی از منکر وظیفه داریم اخلاق نیکو و زبان خوش داشته باشیم، با مطالعه و شیوه هایی که دین برای ما معرفی کرده است می توانیم در فرد مورد نظر تاثیر بگذاریم./972/پ202/ب1

ارسال نظرات