۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۲۶۹۹۱
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

به روز رسانی تجهیزات نظامی اولویت ارتش جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند اگر حماقت در عمل کنند و تهدیدی به ملت ایران برسانند با پاسخ محکم رزمندگان اسلام و نیروهای ولایت مدار مسلح جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.
امیر سرتیپ حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه 29 شهریورماه در سفری یک روزه از یگان های مستقر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان بازدید کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این بازدید به خبرنگاران، اظهار داشت: خوزستان پایتخت دفاع مقدس در کشور ما به شمار می آید و رشادت های مردم ولایت مدار این استان در هشت سال جنگ تحمیلی را نمی توان فراموش کرد.

این مقام مسؤول در ادامه اقزود: اصل دفاع مقدس همین خاک پاک یعنی استان خوزستان است که جا دارد هفته دفاع مقدس را به همه مردم ولایت مدار خوزستانی تبریک عرض کنم.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به آمادگی کامل لشکر 92 زرهی خوزستان، تصریح کرد: لشکر 92 زرهی خوزستان در حقیقت در آمادگی کامل است و می تواند سدی محکم برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب عزیزمان باشد.

وی در ادامه درباره اولویت های ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: به روزرسانی تجهیزات نظامی و دفاعی از اولویت های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به این موضوع بسیار اهمیت می دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: لشکر استان خوزستان در حقیقت یک لشکر زرهی بسیار مجهز با امکانات بسیار قوی و پیشرفته است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه آمادگی کامل در مقابل تهدیدات غربی ها و دشمنان انقلاب اسلامی داریم، ابراز داشت: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل هستند و هرکدام از دشمنان حماقتی را مرتکب شوند از طرف نیروهای ولایت مدار مسلح جمهوری اسلامی ایران به طور جدی به اشد سزای اعمال خودشان خواهند رسید.

امیر سرتیپ حیدری افزود: نیروهای مقتدر مسلح جمهوری اسلامی پا در رکاب ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا در برابر تهدیدات دشمنان به طور جدی خواهد ایستاد.

وی با اشاره به 9 مهرماه و رشادت های ارتش جمهوری اسلامی در این روز به یاد ماندنی، گفت: 9 مهرماه برای ارتش جمهوری اسلامی و برای نیروی زمینی و همه رزمندگان اسلام روز نام آشنا و حماسه سازی به شمار می آید و در این روز هست که ارتش جمهوری اسلامی برگ دیگری از ولایت مداری خودش را ورق زد./9453/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات