۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۵۲۶۲۹۸
امام جمعه پلدختر:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای تقویت روحیه جهاد و مقاومت است

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: این ایام فرصتی مناسب برای پاسداشت ارزشها و تقویت روحیه جهاد و مقاومت در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، عصر امروز در برگزاری جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن شهدای فرمانداری گفت: دفاع مقدس از نمادهای استقلال و مقاومت کشور است.

وی با تأکید بر ضرورت بزرگداشت هفته دفاع مقدس افزود: این ایام فرصتی مناسب برای تقویت و تبیین روحیه مقاومت و ایثار در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه انقلاب بر اساس آموزه های دینی شکل گرفت و نماد دین است، عنوان داشت: امروز همه ما باید تفکر انقلابی را پاس بداریم و از ارزشهای انقلاب غافل نشویم.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت حفظ اصول و ارزشهای انقلابی و دینی اظهار داشت: گذر زمان نباید موجب غفلت ما از این ارزشها باشد.

حجت الاسلام سوری حفظ، تبیین، تقویت و تحکیم تفکر انقلابی را مهم خواند و گفت: در سایه تفکر انقلابی باید در جهت نهادینه سازی ارزشها و مقابله با توطئه های دشمن در عرصه های مختلف گام برداشت.

وی یادآور شد: امنیت در کشور و خارج از مرزها نتیجه تفکر انقلابی بوده و برای انقلابی بودن و انقلابی ماندن باید تفکر انقلابی حاکم شود.

امام جمعه پلدختر با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم ادامه داد: دشمن در این راستا با برنامه ریزی در پی دور ساختن مردم به ویژه نسل جوان از اهداف انقلاب می باشد و راه مقابله با توطئه های دشمن حاکم شدن تفکر انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با هجمه های فرهنگی و جلوگیری از رواج توطئه های غرب باید عمل انقلابی نتیجه تفکر انقلابی باشد.

حجت الاسلام سوری با تأکید بر ضرورت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و حفظ ارزهای دین در جهت تقویت روحیه مقاومت در جامعه عنوان داشت: در راستای بهره مندی از فرصت هفته دفاع مقدس باید در جهت تقویت روحیه جهاد و مقاوت بین نسل جوان اقدام کنیم./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات