۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۲۶۲۷۲
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

خوی استکباری آمریکا در تضاد با نظام اسلامی است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه پیشرفت جمهوری اسلامی در حوزه هسته‌ای تا حدی است که می‌توان صادرات این فناوری صلح‌آمیز را داشت، گفت: خوی استکباری آمریکا هم‌ترازی با جمهوری اسلامی در حوزه هسته‌ای را نمی‌پذیرد.
ایران آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، محمد وحدتی‌هلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، نیروی انتظامی را در صف اول تأمین امنیت ملی کشور دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت کشور جانبازی می‌کند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف نیروی انتظامی در کشور که مردم بیشتر با آن مواجه هستند، عنوان کرد: نیروی انتظامی در رابطه با مسائلی مانند قاچاق، فساد اقتصادی، موادمخدر، مرزها و سایر حوزه‌ها فعالیت دارد و اقدامات خوب آن باعث شده در منطقه خاورمیانه در حوزه امنیت زبانزد باشیم.

وی ادامه داد: تأمین امنیت مردم زمینه‌ساز حفظ آبروی نظام خواهد بود تا از امنیت خوبی که در کشور داریم، سربلند باشیم به ویژه که تروریست‌ها نتوانسته‌اند نفوذی که در منطقه دارند در کشور ما نیز داشته باشند.

وحدتی افزود: آمریکا خوی استکباری دارد و همواره مایل است همه کشورها سرسپرده آن باشند به خصوص در حوزه فناوری هم‌ترازی با کشوری همچون ایران را نمی‌پذیرد و می‌خواهد کشورهای دیگر وابسته به آمریکا باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی در حوزه فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز خاطرنشان کرد: اکنون جمهوری اسلامی می‌تواند به کشورهای دیگر هم آموزش دهد و صادرات فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز داشته باشد./۹۳۵/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات