۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۲۶۰۸۰

آغاز دوره آموزشی درس گفتارهای مدرسه آفاق حکمت

دوره حضوری تابستانه درس گفتارهای مدرسه آفاق حکمت با موضوعات تاریخ فقه و تاریخ فلسفه اسلامی آغاز شد.
آفاق حکمت

حجت الاسلام عبدالرحیم جعفریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز دوره تابستانی درس گفتارهای مدرسه آفاق حکمت خبر داد و گفت: درس گفتار تاریخ فقه با حضور حجت الاسلام رضا اسلامی از ساعت 16:30 تا 19:30 در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی واقع در چهار راه شهدا، خیابان معلم برگزار می شود.

مسؤول امور دانشجویی مؤسسه آفاق حکمت ادامه داد: درس گفتار تاریخ فلسفه اسلامی نیز با حضور محمدتقی چاووشی از ساعت 16:30 تا 19:30 در خیابان شهید صدوقی، خیابان عطاران پلاک 51 طبقه منفی یک برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط نام نویسی در درس گفتار دوره تابستانه مؤسسه آفاق حکمت اظهار کرد: برای حضور در این درس گفتارها شرایط خاصی لحاظ نشده و حضور برای همه افراد آزاد است اما گواهی پایان دوره فقط به افرادی داده می شود که به صورت کامل در کلاس ها شرکت کرده باشند.

حجت الاسلام جعفریان ادامه داد: این درس گفتارها 4 تا 5 جلسه خواهد بود و نخستین جلسه نیز پنچ شنبه 23 شهریورماه برگزار شده است اما متقاضیان شرکت در این درس گفتارها می توانند تا پنج شنبه 30 شهریورماه برای نام نویسی اقدام کنند.

وی در زمینه شیوه نام نویسی در درس گفتارهای مؤسسه آفاق حکمت گفت: علاقه مندان به شرکت در دوره تابستان درس گفتارهای مؤسسه آفاق حکمت می توانند جهت نام نویسی با شماره ۰۹۱۰۹۹۸۸۱۱۳ تماس گیرند یا به سامانه اینترنتی مؤسسه آفاق حکمت به نشانی afaghehekmat.ir مراجعه کنند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات