۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۵۲۵۹۷۸
مدیر عامل موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود:

ضرورت هوشیاری بیشتر در برابر توطئه و دسیسه دشمنان نظام و انقلاب

مدیر عامل موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس با بیان این که امام حسین(ع) را به نام اسلام به شهادت رساندند، گفت: باید در برابر توطئه و دسیسه دشمنان نظام و انقلاب هشیار بود.
 اعلام حمایت رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین حدائق از رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام علیرضا حدائق، مدیر عامل موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس عصر امروز در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی با بیان این که در هیچ دوره ای از تاریخ بشریت نمی بینید که انبیا حضور نداشته باشند، گفت: خداوند متعال 124 هزار پیامبر خود را برای هدایت و راهنمایی امت های اسلامی تا به امروز فرستاد که عده ای از اقوام جاهلیت آنان را شهید کردند.

وی با بیان این که بخش زیادی از انبیا بر سر راهشان سرب داغ ربختند و این کاری بود که جریان های امثال داعش در طول تاریخ انجام دادند، تصریح کرد: جریان داعش جدید نیست بلکه مسدود کردن مسیر حرکت امام حسین(ع) و شهادت 70 هزار پیامبر به دست ابواسراییل همه بخشی از این جنایات روا شده از سوی نیروهای ستمگر هر زمانه بوده است.

مدیر عامل موسسه فرهنگی مهدی موعود(عج) فارس با بیان این که امروز تنها نوع داعش تغییر کرده و داعش صفت در همواره تاریخ حضور داشته است، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) در بیانی این چنین فرمودند که هیچ یک از رسولان از ابتدای تاریخ اینگونه مورد آزار و اذیت قرار نگرفته و به واقع آن حجمی که رسول خدا(ص) مورد اذیت نیروهای ستمگر زمان و مردم دوران جاهلیت قرار گرفت، هیچ گروه و جریان متحمل نشدند.

حجت الاسلام حدائق با بیان این که امام حسین(ع) را به نام اسلام به شهادت رساندند، ابراز کرد: بدین سبب امام سجاد(ع) به امت های اسلامی می گوید هشیار باشید چراکه گاهی دشمنان با ابزارهای فریبنده برای نابودی اصل اسلام به صحنه می آیند و باید در برابر توطئه و دسیسه دشمنان نظام و انقلاب هشیار بود.

وی با بیان این که دشمنان گاهی به نام ظواهر اسلامی می خواهند امت های مسلمان را نابود و آنان را از درون پوچ و توخالی کنند، یادآور شد: در همواره تاریخ باید معیار، حجت و ولی را شناخت همانگونه که در توس مظلومانه علی بن موسی الرضا(ع) را به شهادت رساندن می بینیم ائمه اطهار در طول تاریخ مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیده اند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی مهدی موعود(عج) فارس با بیان این که حضرت حجت(عج) تا زمانی در پس پرده غیبت باقی می مانند که در جامعه انتظار ایجاد شده و تقاضا به وجود بیاید، حصول این تقاضا را درگرو محبت عملی به ائمه معصومین دانست و از همه خواست تا زندگی خود را به عنوان یک منتظر واقعی ظهور آماده کنند./864/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات