۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۲۵۹۲۰
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

دانشگاه امیرالمومنین محل کسب معرفت اهل بیت است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دانشگاه امیرالمومنین در حقیقت محل کسب علم و دانش شیعه شناسی و نیز معرفت اهل بیت(ع) است.
تجلیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز جمعه 24 شهریورماه در آیین تجلیل از اساتید دانشگاه امیرالمومنین و نکوداشت روز مباهله اظهار داشت: خدا را شاکریم که دانشگاه امیرالمومنین تاسیس شد و فعالیت های بسیار مطلوبی در امور شناخت اهل بیت علیهم السلام دارد و به محل شناخت معرفت اهل بیت علیهم السلام تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه بیان داشت: با وجود رکود اقتصادی و اوضاع بد اقتصادی توانستیم دانشگاه امیرالمومنین را تاسیس و اداره کنیم که این در حقیقت کار آسانی نیست.

امام جمعه اهواز با تجلیل از شخصیت علمی حجت الاسلام خسروپناه ابراز داشت: این محقق و پژوهشگر خوزستانی، شخصیت علمی بزرگی است که یکی از موسسان دانشگاه امیرالمومنین اهواز هم محسوب می شود.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به تلاش های فراوان حجت الاسلام خسروپناه در تاسیس دانشگاه امیرالمومنین گفت: چهارچوب تاسیس این دانشگاه بایستی در قم و نیز مراحل قانونی آن در وزارت علوم به وجود می آمد که حجت الاسلام  خسروپناه در این زمینه بسیار زحمت کشیدند و پیگیری های متعددی را انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: حجت الاسلام علی نژاد هم در تاسیس و در اداره دانشگاه کمک های فراوانی را به ما ارائه دادند و در حال حاضر در مدیریت شبکه جهانی الاهواز که بینندگان بسیار زیادی حتی در سطح بین المللی دارد، فعالیت های بسیار مطلوبی را انجام می دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان داشت: چندین بار مشاهده کردم که حجت الاسلام علی نژاد به دلیل فعالیت های شبکه از شب تا صبح بیدار مانده و دلسوزانه این شبکه را مدیریت می کند.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان ابراز داشت: این شبکه در بدو تاسیس تنها یک مبلغی از دولت دریافت کرد و از آن روز تا کنون یک ریال هم دریافتی از دولت نداشتیم.

آیت الله موسوی جزایری در پایان گفت: کارکنان شبکه الاهواز در حالیکه می توانند تا پنج میلیون هم حقوق و دستمزد دریافت کنند اما نیت آنان خدمت به ولایت بوده و حقوق این عزیزان نزدیک به یک میلیون تومان است و دلسوزانه نیت خود را برای خدمت به ولایت می دانند./9453/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات