۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۵۲۴۲۰۴
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل: 

اسلام ‌بی‌ خاصیت خواست مستکبران غرب است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان این‌که اسلام ‌بی‌خاصیت خواست مستکبران غرب است، گفت: اسلامی که نسبت به رنج و آلام مسلمانان بی تفاوت است، همان اسلام آمریکایی است.
آیت الله سید حسن عاملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سیدحسن عاملی، نمایده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در جمع مردم تبریز با بیان این‌که سیره اهل بیت عصمت و طهارت بهترین معیار تشخیص زندگی سعادتمند است، اظهار داشت: در مرام حضرت سیدالشهدا(ع) مرگ با عزت برتر از زندگی با ذلت بوده است.

وی ادامه داد: مسلمانی که نتواند فریاد ضداستکباری و ضدظلم و ظالم سر دهد، نمی‌تواند مدعی مسلمانی باشد، حجی که بی تفاوت به وضعیت مردم میانمار، یمن، عراق و سوریه باشد؛ حج ابراهیمی نیست، اگر امروز شاهد جنایات ضدبشری در میانمار هستیم، سکوت جایز نیست.

امام جمعه اردبیل با تأکید بر این‌که وحدت امت اسلامی که همواره مورد تأکید رسول اکرم(ص) بوده است، مانع بروز چنین جنایات ضدبشری می شود، تصریح کرد: اگر در دوران غیبت مرجعیت دینی و سیاسی دست اهلش نباشد؛ شاهد وقوع اختلاف، فرقه‌های جعلی و تنها پوسته‌ای توخالی از دین خواهیم بود.

آیت الله عاملی با بیان این‌که اسلام ‌بی‌خاصیت خواست مستکبران غرب است، افزود: اسلامی که نسبت به رنج و آلام مسلمانان بی تفاوت است، همان اسلام آمریکایی بوده و حتی نماز و قرآنش نیز در خدمت کفر در می آید، در چنین شرایطی نمی‌توان به امید کشورهای نشست که دلباخته مستکبران هستند.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که غرب با اختلاف‌افکنی در ممالک اسلامی به دنبال مسلمان‌کشی بوده است، تصریح کرد: اگر امروز شاهد ظهور فرقه‌هایی جعلی همچون وهابیت و گروهک‌های تروریستی همچون داعش و النصره به نام اسلام در منطقه هستیم، باید دانست که غرب به دنبال نسل‌کشی در ممالک اسلامی است.

وی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران تمامی معادلات سیاسی غرب و شرق را بر هم زده است، افزود: برای مقابله با انقلاب اسلامی و نظام ولایی ایران دشمن هر آنچه را که داشته، رو کرده است، از جنگ نظامی، ترور و تحریم گرفته تا توطئه‌های فرقه‌ای، مذهبی و جنگ نرم همه فتنه‌های غربی در ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خواستار نقش‌آفرینی حوزه های در عصر حاضر شد و گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران با بصیرت‌بخشی، مجاهدت و نقش‌آفرینی حوزه و روحانیت به پیروزی رسیده است، بقایش نیز نیازمند حضور در صحنه روحانیت مجاهد، آگاه و شجاع است./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات