۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۲۲۳۹۵
معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق اندیمشک خبر داد؛

برنامه ریزی های مدون برای طلاب پایه اول به منظور حفظ و تفسیر قرآن کریم

معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک گفت: برای سال تحصیلی جدید بنا داریم برای طلاب پایه اول مباحثی همچون تفاسیر قرآن کریم و به ویژه بحث حفظ قرآن کریم را در اولویت کاری امور تهذیبی قرار دهیم.
خادمی حوزه علمیه

حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهار داشت: دوره تهذیبی به مدت یک هفته برای طلاب جدیدالورود که حدود 40 نفر بودند در مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق اندیمشک درباره دوره تهذیبی آموزشی طلاب جدیدالورود بیان داشت: در دوره تهذیبی از اساتید اخلاق و مشاوره برای این دوره استفاده کردیم و همچنین دوره آموزشی هم با تدریس دروس احکام، تجوید قرآن کریم و دیگر دروس آموزشی برگزار شد.

این مقام مسؤول در ادامه ابراز داشت: دوره میثاق طلبگی چند روز پیش در اهواز برگزار شد که در این دوره، طلاب مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک هم حضور بسیار فعالی داشتند.

حجت الاسلام خادمی درباره مهمترین برنامه های تهذیبی برای طلاب پایه اول و جدیدالورود، تصریح کرد: برای سال تحصیلی جدید بنا داریم برای طلاب پایه اول مباحثی همچون تفاسیر قرآن کریم و به ویژه بحث حفظ قرآن کریم را در اولویت کاری امور تهذیبی خود برای طلاب قرار دهیم.

وی در ادامه افزود: برنامه هایی همچون اخلاق، نشست های بصیرتی سیاسی و جلسات مستمر و مشاوره با خانواده های طلاب و خود طلاب از دیگر برنامه های مدنظر شده برای سال تحصیلی جدید خواهد بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک خاطرنشان کرد: بنا داشتیم یکم شهریور سال تحصیلی را برای طلاب آغاز کنیم اما با توجه به مشکل ساختمانی که در حوزه به وجود آمد ناچار شدیم سیزدهم شهریور مراسم آغاز سال تحصیلی را برگزار کنیم.

این مقام مسؤول با اشاره به جزئیات مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه اندیمشک، بیان داشت: روز دوشنبه سیزدهم شهریورماه مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خواهران و برادران اندیمشک در مصلای شهرستان اندیمشک با حضور مسؤولان، امام جمعه شهرستان و همچنین طلاب مدارس علمیه اندیمشک برگزار خواهد شد و قرار است حجت الاسلام بهرام پور مدیر حوزه علمیه خوزستان هم در این مراسم حضور پیدا کند./9453/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات