۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۵۲۲۱۱۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شهید حججی نماد واقعی از اسماعیل ذبیح الله است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهید محسن حججی نماد واقعی از اسماعیل ذبیح الله است و ملت ایران نیز فردا میزبان پیکر مطهر این شهید بوده و استقبال باشکوهی از پیکر مطهر فرزند خود می کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در خطبه ‌های نماز عید سعید قربان در جمع مردم بیرجند، اظهار داشت: کسی که با اسم دین نماز شب می خواند نباید نسبت به ظلم و ستم بی تفاوت باشد این بی تفاوتی سبب می شود از اسلام فاصله بگیرد.

وی گفت: دشمنان امروز از سکوت مجامع استفاده می کنند و آمریکا، اسرائیل و صهیونیست با تمام عقبه های خود به مردم ظلم و ستم می کنند و به اسم دین و اسلام مرکز وحی را اشغال کرده اند و به قتل عام مسلمانان می پردازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن خود را خادم بین الحرمین می داند، افزود: دشمنان به نام اسلام کودکان و زنان و مردان را در قفس آهنی می کنند و آن ها را به آتش می کشانند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: درنده هایی که امروز ابزاری در دست مستکبران شده اند بر سر مسلمانان و کودکان و زنان چه می آورند؟ این ها به آسانی شهرها را ویران می کنند و قتل عام انجام می دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان قتل عام ها را به اسم اسلام تمام می کنند، ادامه داد: آیا به عنوان یک مسلمان برای آزاد شدن کودکان در کشورهای اشغالی دعا می کنید؟ در عراق، بحرین، سوریه، میانمار و یمن چه می گذرد؟ آیا مرگ بر آمریکا را با مشت گره کرده می گویید؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهید محسن حججی یک نماد واقعی از اسماعیل ذبیح الله است و ملت ایران نیز فردا میزبان پیکر مطهر این شهید است و شاهد استقبال با شکوهی خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: این عیدهایی که خداوند قرار داده یک ظرفیت است خداوند این ظرفیت را برای سالم شدن، برگشتن به حقیقت انسانی، فطرت و عقل قرار داده است.

وی به دیدار خود با مقام معظم رهبری در چند روز اخیر اشاره کرد و افزود: بنده در این دیدار سلام، پیام مردم استان و درخواست ها را به محضر رهبر معظم انقلاب رساندم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: به رهبر معظم انقلاب عرض کردم مردم عاشق استان آرزویی دارند و می خواهند یک بار دیگر قدوم مبارک شما را زیارت کنند و اگر این ممکن نیست حداقل در سال یک روز برای خراسان جنوبی نوبتی قرار داده شود تا آن ها به محضر شما شرفیاب شوند و آن روز هم پنجم اردیبهشت روز اعجاز الهی در صحرای طبس باشد و اگر هم این نیز ممکن نیست از ملاقات هایی که از استان های مختلف ایامی از سال محضر شما شرفیاب می شوند سهمیه ای برای استان در نظر گرفته شود و رهبر معظم انقلاب نیز آرام و متین پاسخ دادند هر سه این موارد امکان پذیر است و در واقع ایشان ما را امیدوار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: همچنین خدمت ایشان عرض کردم مردم استان مردمی بصیر و با ایمان و همراه با انقلاب هستند که در پای این آرمان ها آسیب ها دیده و می بینند اما مقاوم ایستادند و خون شهید محسن حججی در رگ های مردم استان و به ویژه جوانان بالنده این خطه در جریان است.

وی بیان کرد: بنده عرض کردم که مردم بسیار از جلوتر از ما هستند و من در همپا بودن با مردم و آرمان های انقلاب اسلامی ضعیف هستم و در این بازه زمانی که درصدد انتصابات جدید هستید کسی انتخاب شود که شایسته هر دو مسؤولیت باشد و همپای مردم انقلابی جلو برود و بنده و دیگران نیز موظف به انجام وظیفه هستیم؛ اما ایشان فرمودند آنچه که در جهت نمایندگی است بر شما متعین است و آنچه بر نماز جمعه است بر همان خروج اضطراری عمل خواهید کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز آنچه که بر اساس انجام وظیفه انجام خواهم داد مدیریت نماز جمعه در شرایط گذرا و موقت است و در حال حاضر مدیریت این نهاد مقدس بر عهده بنده قرار گرفته است./880/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات