۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۰۳۵
به امامت حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم؛

آیین معنوی نماز عید قربان در تبریز برگزار می شود

همزمان با سراسر کشور، نماز عید سعید قربان در تبریز، به امامت حجت الاسلام والمسلمین علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اقامه خواهد شد.
نماز عید قربان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آئین پرفیض و معنوی نماز عید سعید قربان، همزمان با سراسر میهن اسلامی ساعت ۸ صبح فردا جمعه ۱۰ شهریور مطابق با ۱۰ ذی الحجه الحرام در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم برگزار خواهد شد.
بنابر این گزارش، درب های مصلای اعظم امام خمینی تبریز از ساعت ۶:۳۰ صبح به روی نمازگزاران باز بوده و اتوبوس های شرکت واحد آماده همکاری برای رفت و آمد نمازگزاران خواهند بود، همچنین لازم به یادآوری است که خطبه های نماز جزء نماز بوده و طبق نظر مراجع عظام تقلید بهتر است عموم نمازگزاران خطبه ها را به صورت کامل استماع کنند.
همچنین همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان شبکه سهند آذربایجان شرقی برنامه های متنوعی برای مخاطبان در نظر گرفته شده است. برنامه های زنده صبحگاهی سحرلر، سهندآوا و شبانگاهی گئجه لر از جمله برنامه های این شبکه در روز جمعه با هدف ایجاد اوقاتی خوش و مفرح برای مخاطبان است.
رادیو صدای مرکز آذربایجان شرقی نیز در روز جمعه با اجرای مشترک در دو شبکه سلامت و فرهنگ مخاطبان رادیو تبریز را میهمان شنونده های سراسر کشور می کند. این برنامه ها صبح جمعه از ساعت 10:30 تا 12 در ارتباط با برنامه های مختلف رادیو سلامت، و از ساعت 20 تا 22 در رادیو فرهنگ و اجرای مشترک با همکاران این شبکه ها شور مضاعف را به مخاطبان رادیو تبریز به ارمغان خواهند آورد.
گفتنی است، در رادیو برون مرزی تبریز هم برنامه های مختلف مشکات در دو قسمت به تهیه کنندگی علیرضا یلتقیان، برنامه مناسبتی شناور در دو قسمت و برنامه کودک به تهیه کنندگی اکرم رضایی روی آنتن می رود. در برنامه مشکات روز پنجشنبه فرازهایی از دعای نورانی و پرفیض عرفه هم تقدیم شنوندگان آن سوی مرزهای این رادیو می شود./935/پ
۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات