۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۵۲۱۷۹۲
در بدو ورود به قم؛

وزیر ارشاد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر قم به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
سید عباس صالحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیأت همراه عصر امروز در سفری سه روزه به استان قم به اتفاق مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و شماری از مسؤولان استان با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع)این شهر با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بر مزار شهیدان با آرمان های شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کردند.

سید عباس صالحی که اولین روزهای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تجربه می‌کند، امروز چهارشنبه با سفر به قم ضمن دیدار با تعدادی از فعالان رسانه‌ای و ناشران و دست اندرکاران فرهنگی و حوزوی قم با مراجع تقلید و علمای این شهر دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

دیدار با حضرات آیات مکارم شیرازی، سبحانی، نوری همدانی، وحید خراسانی و صافی گلپایگانی از جمله برنامه‌های اعلام شده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم است.

همچنین دیدار با آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری و آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه از دیگر برنامه‌های صالحی در قم است.

بر اساس آنچه که اعلام شده صالحی در قم با تعدادی از حوزویان و فعالان عرصه نشر و همچنین برخی از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای قم طی این سه روز دیدار می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه جمعه در کنفرانس خبری حضور یافته و ضمن بیان نتایج سفر خود به قم به سؤالات خبرنگاران نیز پاسخ خواهد داد./۸۱۶/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات