۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۵۲۱۳۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر مطرح کرد؛

ضرورت فراهم شدن زمینه برای تبیین ابعاد غدیر و عرفه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم ترویج فرهنگ غدیر و استفاده از تمام ظرفیت ها برای بهتر برگزار شدن مراسم های دهه ولایت تاکید کرد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی استان بوشهر امروز در سالن شماره یک استانداری برگزار ‌شد.

این نشست به مناسبت در پیش بودن روز عرفه، عید سعید غدیر و ماه محرم با این سه دستور کار و با محوریت سیاست گذاری و ارائه توصیه ها و پیشنهادات ستاد در خصوص برنامه های این ایام برگزار ‌شد.

در این نشست در خصوص فضاسازی برنامه ای و محتوایی جهت ترویج فضائل اخلاقی در جامعه و اتخاذ تدابیر لازم جهت شناساندن معارف غدیر، برگزاری دعای عرفه و تبیین ویژه برنامه های ماه محرم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

عبدالکریم گراوند، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در این نشست در سخنانی با بیان لزوم ترویج روح غدیر در جامعه اظهار داشت: روح غدیر تبیین ولایت است و پیام غدیر را باید به درستی منتقل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید غدیر بر لزوم ترویج فرهنگ غدیر و استفاده از تمام ظرفیت ها تاکید کرد.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی با تاکید بر لزوم بهره گیری از پیام های عرفه، غدیر و عاشورا خواستار فراهم شدن زمینه لازم جهت تبیین ابعاد مختلف این مناسبت ها و انجام تبلیغات محیطی مناسب در سراسر استان شد.

در این نشست حسین کارگر دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان، نوشاد نوشادی رئیس شورای هیئات مذهبی استان، کبری جمالی رییس جمعیت بانوان فرهیخته استان، حسین ادیبی کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی و سایر اعضای ستاد به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های خود پرداختند./۸۳۳/د103/ب1

ارسال نظرات