۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۲۰۱۶۰
مدیر مدرسه علمیه امام رضا پلدختر مطرح کرد؛

تکیه بر روحیه جهادی لازمه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختربا اشاره به دغدغه مردم ر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی گفت: دولتمردان با تکیه بر روحیه جهادی و پیرو خط و مشی رهبری می توانند این مشکلات را برطرف سازند.
هفته دولت

حجت الاسلام علی رحمتی، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت هفته دولت بیان داشت: شهید رجایی و باهنر بهترین الگو برای دولتمردان جامعه امروز هستند.

وی با بیان ویؤگی های بارز شهید رجایی و باهنر افزود: ساده زیستی، پایبندی به اصول و ارزشهای انقلاب، مردم داری، دفاع از حقوق مردم از ویژگی های بارز این شهیدان است.

پیروی از فرمایشات رهبری؛ راه جلوگیری از ایجاد دوقطبی شدن کشور

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر با تأکید بر ضرورت الگو برداری از شهدای دولت در عرصه خدمت رسانی به مردم عنوان داشت: دولتمردان باید همواره پیرو خط رهبری باشند.

وی با تأکید بر جلوگیری از دوقطبی شدن در کشور اظهار داشت: پیرو خط و مشی رهبری از سوی دولتمردان راه مقابله از ایجاد دوقطبی شدن در کشور است.

حجت الاسلام رحمتی داشتن روحیه جهادی را از دیگر ویژگی هایی عنوان کرد که دولتمردان باید از شهید رجایی و باهنر الگو بگیرند و گفت: با تکیه بر روحیه جهادی می توان به مردم خدمت و از ارزشهای اسلامی دفاع کرد.

وی با تأکید بر اینکه سیاست خارجی دولتمردان مبتنی بر استکبارستیزی باشد، تصریح کرد: در مقابل باید با کشورهای همسایه و منطقه تعامل داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر در ادامه اظهار داشت: دولتمردان برای حل مشکلات کشور نباید به استکبار و وعده های دروغین آنان دل ببندند.

وی عنوان داشت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مدیران و مسؤولان باید بدانند که رفع مشکلات کشور نیازمند توجه به نیروهای داخلی، اعتماد به نسل جوان و رونق تولیدات داخلی در کنار ارتقا کیفی تولیدات است./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات