۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۱۹۸۹۶
امام جمعه الیگودرز:

انجام وظیفه به دور از حاشیه سازی سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و خدمت به نظام و پشتوانه های این نظام نیازمند عزم و اراده جدی است، گفت: خدمت رسانی به مردم زمانی به نتیجه می رسد که دولتمردان به دور از حاشیه سازی اقدام کنند.
امام جمعه الیگودرز

حجت الاسلام علی محمد ارزنده، امام جمعه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تأکید بر ضرورت توجه دولتمردان به فرمایشات رهبری در عرصه خدمت رسانی به مردم بیان داشت: خدمت رسانی به مردم به دور از حاشیه سازی باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه به ظاهر همه تابع فرمایشات رهبری هستند و در مقام عمل به این فرمایشات فاصله دارند، افزود: خدمت به مردم نیازمند اقدام و عمل به دور از شعار زدگی است چراکه در سایه شعار مشکلی از دغدغه های مردم برطرف نمی شود.

تضاد در گفتار و عمل موجب دوقطبی شدن در کشور می شود

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه فاصله گردن از فرمایشات و مطالبات رهبری موجب ایجاد دوقطبی شدن در کشور می شود، عنوان داشت: برای جلوگیری از دوقطبی شدن در کشور باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه داشت و عمل کرد.

وی ادامه داد: از دیگر راه های مقابله با جلوگیری از دو قطبی شدن در کشور هماهنگ بودن و جلوگیری از ایجاد تضاد در گفتار و عمل است که باید مورد توجه ویژه دولتمردان قرار گیرد.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به اینکه دولتمردان اصل را رها می کنند در عرصه خدمت رسانی و به فرع می پردازند، خاطرنشان کرد: این مهم پیامدهای فراوانی در پی دارد.

مسؤولیت پذیری مهم ترین شاخصه مدیر موفق است

وی بی اعتماد شدن مردم به دولتمردان را از جمله پیامدهای رها کردن اصل در حوزه خدمت رسانی دانست و گفت: مدیران و مسؤولان ما برای جلوگیری از این مهم باید مسؤولیت پذیر باشند.  

امام جمعه الیگودرز اظهار داشت: دولت جدید با الگوگیری از شهید رجایی و باهنر در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اقدام کنند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات