۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۱۹۷۰۵
کارشناس دینی مطرح کرد؛

بصیرت بخشی راه مصون سازی جوانان در برابر آسیب مدگرایی

امام جمعه پلدختر مدگرایی را تفکری وارداتی خواند و گفت: برای جلوگیری از آسیب های حاصل از این تفکر باید نسل جوان را آگاه ساخت.
امام جمعه پلدختر

حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت روز جهانی مسجد بیان داشت: مسجد مهم ترین پایگاه برای جذب و هدایت نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما از مساجد آغاز شد، افزود: امروز نیز مساجد در هدایت جامعه و ارتقای معنویت و تبیین ارزش‌ها بین آحاد مردم نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام سوری با تأکید بر ضرورت حضور ائمه جماعات در تبیین ارزشها و بصیرت بخشی بین مردم خاطرنشان کرد: حضور مردم در مساجد خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمنان است.

وی با اشاره به دسیسه های دشمنان برای آسیب زدن به فرهنگ جامعه و رواج بی بند و باری در جامعه اسلامی اظهار داشت: دشمنان بدانند انقلابی که در مساجد آغاز شده، هرگز آسیب پذیر نخواهد بود.

امام جمعه پلدختر به مسأله مدگرایی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این موضوع نوعی تفکر وارداتی بوده و هدف دشمن ضربه زدن به ارزشها و باورهای دینی و اعتقادی در جامعه اسلامی است.

وی تأکید داشت: برای جلوگیری از رواج مدگرایی و آسیب های حاصل از آن باید نسل جوان را در برابر هجمه های فرهنگی مصون ساخت.

حجت الاسلام سوری راه مصون سازی نسل جوان و جلوگیری از رواج این آسیبهای فرهنگی را بصیرت بخشی خواند و گفت: در این راستا صاحبان تریبون و مبلغان باید نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: با بیان آثار مخرب و زیان های حاصل از مدگرایی که در فرهنگ جامعه و مردم به ویژه روحیه نسل جوان اثر می گذارد، باید جلوی رواج مدگرایی گرفته شود.

امام جمعه پلدختر یادآور شد: از آسیب های جدی که مدگرایی بر جامعه باقی می گذارد ضربه زدن به اقتصاد خانواده ها و جامعه و مانع تراشی در برابر تحقق اقتصاد مقاومتی است./9459/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات