۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۵۱۷۷۴۱

مراسم رونمایی و اکران فیلم «جنگ، دوربین، من» برگزار شد

مراسم رونمایی و اکران فیلم «جنگ، دوربین، من» در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.
رسانه و جنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی و اکران فیلم «جنگ، دوربین، من» به کارگردانی ساسان فلاح فر و محسن اسلام زاده فیلمساز حوزه مقاومت در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

در این مراسم محسن اسلام زاده مستندساز طی سخنانی اظهار داشت: شهادت شید محسن حججی واقعه‌ای دردناک اما افتخارآمیز بود که بسیاری از روزنامه‌ها به آن پرداخته بودند.

وی افزود: مستندسازی در صحنه عملیاتی جنگ کاری بسیار دشوار بود اما امروز برخی از افراد در خط اول حضور یافته و ساخت مستند مشغول هستند.

اسلام زاده با اشاره به حساسیت تیپ فاطمیون عنوان کرد: با برگزاری برخی کلاس‌های آموزشی برای رزمندگان افغانستانی در تیپ فاطمیون به آنها طریق تصویربرداری آموزش داده شد اگرچه این اقدام در صحنه جنگ کار بسیار سختی بود اما نتایج خوبی داشت.

این مستندساز بیان داشت: در ابتدا رزمندگانی که آموزش دیده بودند کار را با کلیپ آغاز کردند اما به مرور با کسب تجربه از صفر تا صد عملیات فیلمبرداری و روایتگری را انجام می‌دهند.

همچنین در ادامه ساسان فلاح فر کارگردان فیلم «جنگ، دوربین، من» طی سخنانی عنوان کرد: امروز دشمن به لحاظ رسانه‌ای از ما بسیار جلوتر است.

وی افزود: افغانستانی‌ها هنگام انقلاب و دوران دفاع مقدس حضور فعال داشتند امروز هم تیپ فاطمیون در کشورهای عراق و سوریه صادرکننده انقلاب اسلامی هستند.

فلاح فر با بیان اینکه امروز ما در تیپ فاطمیون جانباز رسانه‌ای داریم، گفت: امروز برخی از مدافعان حرم با فعالیت رسانه‌ای در منطقه از لحظات افول داعش فیلم‌برداری دارند که اصل این اقدام بر عهده تیپ فاطمیون است.

همچنین در پایان مراسم احمدی از جانبازان رسانه‌ای تیپ فاطمیون گفت: امروز دوربین سلاح ما در مناطق جنگی است من با اینکه هنگام فیلم برداری زخمی شده بودم تنها دوربین برایم مهم بود چراکه سلاح ما است، ما به جنگ دوربین تا نابودی قدس و پس از آن ادامه خواهیم داد./807/پ201/ب1

ارسال نظرات