۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۱۷۰۷۵
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان خبر داد؛

حضور ائمه جمعه لرستان در دوره آموزشی «سفیران آسمانی»

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری دوره آموزشی سفیران آسمانی با حضور بیش از ۶۰ نفر از ائمه جمعه استان خبر داد و گفت: ائمه جمعه در این دوره آموزشی اموزشهای لازم در جهت نماز و مهدویت فرا می گیرند.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، عصر امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی اندیشه های آسمانی ویژه ائمه جمعه در جمع خبرنگاران گفت: این دوره آموزشی ویژه ائمه جماعت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است.

وی بیان داشت: دوره آموزشی ویژه ائمه جمعه با عنوان سفیران آسمانی با شرکت بیش از 60 نفر از ائمه جمعه استان لرستان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی سفیران آسمانی با محوریت «نماز و مهدویت» و با هدف گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه و تبلیغ مهدویت برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان تقویت فرهنگ مهدویت را از جمله اهداف و آرمان های برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: دوره آموزشی اندیشه های آسمانی با محوریت امام مهدی(عج) در قرآن، انتظار، زیبایی های نماز، شیوه های دعوت به نماز در حال برگزاری است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی ائمه جمعه استان لرستان دیگر موضوعاتی همچون احیای کارکردهای مسجد طراز اسلامی، مطالب و شیوه های نوین در جهت تقویت توان پاسخگویی به شبهات در این حوزه فرا می گیرند.

وی افزود: ارتباط بهتر با افراد مسجدی برای جذب حداکثری نسل جوان و نوجوان به مساجد از دیگر اهداف برگزاری دوره آموزشی سفیران آسمانی است./۹۴۵۱/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات