۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۵۱۷۰۵۲
رییس شورای سیاست ‌گذاری ائمه جمعه لرستان:

پناه بردن به قرآن و اهل‌ بیت بهترین راه دفع هجمه‌های دشمن است

رییس شورای سیاست ‌گذاری ائمه جمعه لرستان با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن ارزشها و به گمراهی کشاندن نسل جوان گفت: با معرفی ائمه اطهار(ع) به نسل جوان و تبیین ارزشها باید آنان را نسبت به واقعیتهای دین آگاه ساخت؛ چراکه بهترین راه دفع هجمه های دشمن پناه بردن به قرآن به اهل بیت(ع) است.
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام اصغر دانشی، رییس شورای سیاست ‌گذاری ائمه جمعه لرستان، ظهر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد برگزار شد، گفت: وجود آسیب های اجتماعی در جامعه امروز از کودک تا بزرگ سال را تهدید می کند.

وی با بیان اینکه بهترین راه مقابله و جلوگیری از آسیب های اجتماعی شناخت ائمه اطهار(ع) و پیروی از سبک زندگی اسلامی است، افزود: ائمه‌ اطهار(ع) پناهگاه ما هستند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان عنوان داشت: بهترین راه شناخت ائمه اطهار(ع) زیارت جامعه کبیره است، در این زیارت ۲۵۰ تا ۳۰۰ ویژگی از امامان معصوم(ع) را ذکر شده است.

وی با تأکید بر اینکه بهترین پناهگاه برای مقابله با آسیبها و هجمه های فرهنگی قرآن و اهل بیت(ع) هستند، خاطرنشان شد: مفسران و محققان باید محتوای جامعه کبیره را برای مردم بیان کنند آحاد مردم را با حقایق دین آشنا سازند.

حجت الاسلام دانشی با تأکید بر ضرورت تلاش برای معرفی کردن مفاهیم مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه به نسل جوان اظهار داشت: باید زیباییهای دین را به جوانان ارائه دهیم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای به انحراف کشاندن نسل جوان ادامه داد: معرفی و تبیین حقایق دین بین جوانان جلوی آسیب های حاصل از شبهات و انحرافات را خواهد گرفت.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان بهترین راه دفع هجمه‌های دشمن را پناه بردن به قرآن و اهل‌ بیت(ع) دانست و گفت: با بالا بردن میزان و سرانه مطالعه کتاب در برگزاری جشنواره‌ها، همایشها و مسابقات کتابخوانی باید انس بیشتر جوانان با قرآن را فراهم کرد.

وی بر اشاعه و ترویج وقف و نذورات کتاب تأکید کردو اظهار داشت: با تشکیل انجمن‌های خیرین کتاب می توان در ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی ایفای نقش کرد./۹۴۵۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات