۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۱۶۳۳۴
امام جمعه محمود آباد تأکید کرد؛

ضرورت حفظ هویت اسلامی و مدیریت جهادی از سوی مسؤولان

امام جمعه محمود ‌آباد بر ضرورت تکیه بر هویت اسلامی و کار جهادی از سوی مدیران و مسؤولان برای رشد و تعالی کشور تأکید کرد و گفت: باتوجه به انبوه سرمایه های مادی و معنوی موجود در کشور، باید تلاش کنیم با مدیریت جهادی کشورمان را به یک قدرت جهانی تبدیل کنیم.
امام جمعه محمود ‌آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا محمود آباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان به آغاز به کار دولت دوازدهم با تنفیذ حکم رییس جمهور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت جدید بتواند با برنامه ریزی مناسب و همچنین تعامل با سایر قوا در جهت تحقق وعده های خود گام بردارند.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مراسم به نکات مهمی اشاره کردند که باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه مسؤولان کشور قرار گیرد، افزود: اگر مسؤولان و مدیران کشور در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می کنند گام بردارند به حتم کشور در بسیاری از حوزه ها شاهد یک جهش مناسب خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه سیاست های اقتصادی دولت در سال های اخیر نتوانسته گره ای از مشکلات معیشتی مردم باز کند، تصریح کرد: کشور در شرایط امروز برای گذر از مشکلات و بحران های فعلی نیازمند یک جهش اقتصادی است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که این جهش اقتصادی با بهره گیری از ظرفیت های بالای داخلی محقق خواهد شد، افزود: به تجربه دیدیم که دلخوش کردن به بیرون از کشور هیچ دردی از مشکلات کشورمان دوا نخواهد کرد بلکه بحران زا هم خواهد بود.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که امروز کشورمان نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی برای رشد و پیشرفت در عرصه ها و صحنه های مختلف است، تصریح کرد: باید برای رشد و تعالی کشور از همه ظرفیت ها و توانمندی های موجود بهره گیریم.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که انقلاب اسلامی با نگاه انقلابی امروز به جایگاه امروز خود دست یافته است، تصریح کرد: عدم تقویت مدیریت انقلابی در کشورمان عاملی در جهت  عدم رشد و پیشرفت کشور خواهد بود.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که امروز ظرفیت های استفاده نشده بسیاری در بخش های مختلف کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مسؤولان و مدیران کشور هیچ توجهی به این ظرفیت های مهم ندارند و به راحتی از آن می گذرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشورمان استعداد و امکانات بسیاری دارد که بسیاری از آنها نهفته است، افزود: باید آن استعدادها را شناخت و بهره برداری کرد و این وظیفه مهم مسؤولان کشورمان است.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت تکیه بر هویت اسلامی و کار جهادی از سوی مدیران و مسؤولان برای رشد و تعالی کشور تأکید کرد و گفت: باتوجه به انبوه سرمایه های مادی و معنوی موجود در کشور، باید تلاش کنیم با مدیریت جهادی کشورمان را به یک قدرت جهانی تبدیل کنیم.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در سایه حضور و پشتیبانی مردم به یک جایگاه بی نظیر در جهان تبدیل شده است، افزود: این مردم در 38 سال اخیر در همه صحنه و عرصه های انقلاب با حضور جدی و حداکثری خود از انقلاب و نظام اسلامی حراست و پشتبانی کردند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که امروز رسالت مسؤولان کشور در برابر چنین مردم قدرشناسی بسیار سنگین است، تصریح کرد: مدیران کشور باید از همه ظرفیت های موجود به منظور رفع دغدغه ها و مشکلات مردم بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم حق بزرگی بر گردن این انقلاب و نظام دارند و مسؤولان کشورمان باید این مسأله را به خوبی درک کنند، خاطرنشان کرد: باید هر چه می توانیم در جهت رفع دغدغه های عمومی مردم گام برداریم چون حضور و پشتیبانی مردم بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی است.

امام جمعه محمود آباد با تأکید بر این که بی تفاوتی نسبت به امور مردم خسارت های سنگینی برای کشورمان در پی خواهد داشت، افزود: مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها فرصت و امانتی برای خدمت بی منت به مردم است و مسؤولان باید قدردان این فرصت ارزشمند باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن لحظه ای از توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست بر نخواهد داشت، تصریح کرد: بدخواهان انقلاب اسلامی هر روز به شیوه های مختلف تلاش می کنند تا زمینه ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی را فراهم کنند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که امروز باید تلاش کنیم تا اقتدار و عزت نظام اسلامی حفظ بماند، خاطرنشان کرد: امروز کلید حفظ عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو حضور در صحنه ملت بزرگ ایران است.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که دشمن تلاش می کند فکر و نگاه انقلابی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی کمرنگ کند، تصریح کرد: جایگاه ارزشمند امروز نظام اسلامی در عرصه داخلی و جهانی نتیجه حاکم بودن نگاه و تفکر انقلابی در کشورمان است که باید حفظ بماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان باید مسؤولیت را امانتی برای خود بدانند و در حفظ این امانت همه تلاش خود را به کار گیرند، گفت: وقت ما کم است و کار بسیار است و باید برقراری عدالت و  ریشه کن کردن فقر و فساد باید جزء اولویت های مسؤولان کشور باشد.

امام جمعه محمود آباد همچنین بر ضرورت حفظ اتحاد و همدلی مسؤولان و مردم تأکید کرد و با بیان این که تفرقه و اختلاف مهم ترین توطئه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، افزود: حفظ وحدت وهمبستگی رمز پیروزی های ملت بزرگ ایران در سه دهه اخیر است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات