۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۱۵۰۵۶
ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار خدام حرم اما رضا با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

خدام حرم علی بن موسی الرضا(ع)، ظهر امروز در قالب کاروان سفیران نور، در بدو ورود به استان چهارمحال و بختیاری، با حجت الاسلام والمسلمین نکونام دیدار و گفت و گو کردند.
خدام حرم امام رضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در دیدار با خدام حرم علی بن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: همه ما شیعیان خیلی گرفتار و غرق در انواع تاریکی ‌ها و تیرگی‌ها هستیم، بین ما و راهمان، مسیری که باید انتخاب کنیم و دغدغه‌ هایی که باید داشته باشیم فاصله زیادی وجود دارد.

وی افزود: روح مطهر امام رضا (ع) و وجود حاضر و ناظر فرزند برومندشان امام عصر(عج)، دغدغه ‌مند و نگران هستند و از اوضاع امروز خوشنود نیستند.

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همه شیعیان باید از این ظلمتها، گرفتاری‌ ها و غربتها به ائمه اطهار پناه ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه ائمه اطهار خیلی مظلوم هستند و به جز کشور ما جایی ندارند و به برکت این مظلومیت ما را دعا می ‌کنند، گفت: در کشور ما وجود خورشید تابان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) پناهگاه و آخرین امید گرفتارانی است که نمی ‌توانند به زیارت عتبات عالیات و مدینه معلی بروند.

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: امام رضا (ع) تنها امید و فرصت ما ایرانیان است که با وجود ظلمتهای موجود به روح ما نورانیت و جلا می ‌بخشد.

در ادامه نیز ابراهیم ابراهیمی، دبیر جشن های زیر سایه خورشید چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خدام حرم مطهر رضوی یک هفته میهمان مردم استان هستند، گفت: حضور در مناطق محروم از برنامه های اصلی خدام حرم مطهر رضوی در چهارمحال و بختیاری است.

ابراهیمی، حضور در بیمارستان ها، زندان ها، خانواده شهدا، خانواده های معلولین و مراکز بهزیستی را از دیگر برنامه های خدام حرم مطهر رضوی در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

گفتنی است؛ خدام حرم مطهر رضوی حامل پرچم متبرک بارگاه مطهر امام رضا(علیه السلام) هستند که مراسم استقبال از آنها در این استان در شهر هفشجان برگزار شد.

همچنین کاروان سفیران نور در دهه کرامت امسال علاوه بر 31 استان کشور، 34 کشور جهان را با هدف ترویج فرهنگ زیارت از راه دور برای محرومان تحت پوشش خود قرار دادند./9457/پ202/ب1

ارسال نظرات