۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۱۳۴۶۲
امام جمعه آمل:

اقتدار نظام اسلامی در عرصه بین المللی به برکت شهدا است

امام جمعه آمل با بیان این که اقتدار نظام اسلامی در جوامع بین الملل به برکت شهدا است، گفت: اگر آمریکا و همپیمانانش از نام ایران اسلامی هراس دارند به برکت این شهدا، هشت سال دفاع مقدس و شهدا و رزمندگان مدافع حرم است.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در مراسم بزرگداشت سردار شهید علی اکبر آویش اظهار داشت: مردم ما همواره ارادت شایسته ای نسبت به مقام بزرگ شهدای گرانقدر دارند.

وی با بیان این که عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است، گفت: هرچه داریم از این شهدای بزرگواری است که جان های پاک خود را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: شهدا جان دادند تا همه ما با عزت و سربلندی در جامعه بشریت زندگی کنیم و بر سر سفره این عزیزان والامقام حضور داریم و از مجاهدت های بزرگواران بهره مند می شویم.

امام جمعه آمل ادامه داد: خداوند متعال را شاکر هستیم ملت ایران اسلامی قدردان ولایت و شهدا بوده و است و این مسیر تا ظهور امام زمان(عج) استمرار دارد و خطی همیشگی و مستمر است.

وی با بیان این که با بهره گیری از مفاهیم قرآنی و سیره نورانی خاندان عصمت و طهارت می توانیم به مراتب والایی دست پیدا کنیم، گفت: همه ما منتظر واقعی امام زمان(عج) هستیم و امروز حضوری ارزشمند در پاسداشت مقام شهدا داشتیم.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: مردم ما نگاه ایمانی، ولایی و استقامتی دارند که همواره عشق و ارادت والایی نسبت به شهدای والامقام داشته و تلاش می کنند در مسیر نورانی این عزیزان گام بردارند.

امام جمعه آمل با بیان این که اقتدار نظام اسلامی در جوامع بین الملل به برکت شهدا است، گفت: اگر آمریکا و همپیمانانش از نام ایران اسلامی هراس دارند به برکت این شهدا، هشت سال دفاع مقدس و شهدا و رزمندگان مدافع حرم است.

وی افزود: مردم ما همان کسانی هستند که در زنده نگه داشتن واقعه عاشورا اهتمام و تلاش ویژه ای دارند که نشان دادیم همواره مدیون و رهرو شهدا هستیم که این نگاه ارزشمند برای همیشه ماندگار می ماند.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: سردار شهید علی اکبر آویش بعد از بیش از سی سال به میهن بازگشت که این عزیزان تلاش کردند تا اسلام، ولایت و قرآن باقی بماند.

امام جمعه آمل ادامه داد: شهدا رفتند و وظیفه داریم سیره نورانی این عزیزان را به بهترین نحو ممکن و آنگونه شایسته است ادامه دهیم که زمینه ساز سعادت و رستگاری انسان می شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات