۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۱۳۳۸۴
سلطانی‌فر:

از جدایی وزارت ورزش از سازمان ملی جوانان استقبال می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: از جدایی وزارت ورزش از سازمان ملی جوانان که حاصل یک خرد جمعی در دولت است استقبال می‌کنیم و امیدواریم به تصویب مجلس برسد.
مسعود سلطافی‌فر، وزیر ورزش و جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، ظهر امروز در حاشیه بازدید از دهکده ورزشی المپیک زاهدان در جمع خبرنگاران گفت: برای نخستین بار با چنين ترکیب گسترده‌ای در یک سفر استانی شرکت می‌كنيم و امیدواریم با این نگاه فصل تازه‌ای در امور ورزش و جوانان این استان با نگاه ویژه رییس جمهور داشته باشیم.

وی با اشاره به روند توسعه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: توسعه این استان با سرعت بسیار خوبی در بخش تولید و اشتغال پیش می‌رود بگونه‌ای که تا سه سال آینده در تمامی زمینه‌ها مانند صنعت، گردشگری، اشتغال و ورزش اخبار بسیار خوبی از این استان خواهیم شنید.

سلطانی‌فر از تلاش برای انشقاق امور ورزش از امور جوانان خبر داد و بیان کرد: اگرچه کارنامه دولت در کشور و این استان خوب است اما از جدایی وزارت ورزش از سازمان ملی جوانان که حاصل یک خرد جمعی در دولت است استقبال می‌کنیم و امیدواریم به تصویب مجلس برسد.

وی در ادامه استان سیستان و بلوچستان را دارای استعدادهای ورزشی فراوانی دانست و ابراز داشت: نیاز است تا ورزش سیستان و بلوچستان در بخش های سخت افزاری و امکانات با سرعت بیشتری حرکت کند؛ زیرا اگر زیرساخت های ورزشی برای آنان فراهم شود این امکان را دارند که در صحنه‌های مختلف بین المللی برای استان و کشور افتخار آفرینی کنند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در همین راستا تکمیل فضاهای ورزشی در دست اقدام و نیمه کاره، استعدادیابی ورزشی، کمک به هیأت های ورزشی و برگزاری مسابقات بین‌المللی در سیستان و بلوچستان از اولویت های نخست وزارت ورزش و جوانان است.

وی اظهار اضافه کرد: تکمیل سالن چهار هزار و 500 نفری دهکده المپیک زاهدان که یکی از ضرورت‌های سیستان و بلوچستان می باشد در اولویت وزارت ورزش و جوانان است؛ این سالن ورزشی تا دو سال آینده به طور کامل تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های استانی در سراسر کشور خانه‌های ورزش روستایی را به مرز هزار عدد خواهیم رساند که حدود 50 عدد از آن سهم سیستان و بلوچستان است.

وی از اختصاص پنج تا ده زمین مینی فوتبال در شهرهای سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: اعتبار هیأت‌های ورزشی در کل کشور سه برابر افزایش خواهد یافت ولی در چند استان خاص از جمله سیستان و بلوچستان این افزایش بودجه پنچ برابر لحاظ می‌شود./831/پ202/ب1

ارسال نظرات