۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۱۲۴۳۹
دریادار فدوی:

استکبار جهانی در برابر قدرت سپاه اسلام متحیر مانده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه استکبار جهانی در برابر قدرت سپاه اسلام متحیر مانده است، گفت: هرگز از مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکا کوتاه نخواهیم آمد.
سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم تشییع پیکر مطهر ۸ شهید گمنام در جزیره قشم گفت:‌ همه ما در طول سالهای طولانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از عنایات ویژه خداوند به شهدا روزی می خوریم و این امنیت و آرامش را از ثمره خون شهداو نعمت ولایت داریم و مدیون آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شرایط امروز انقلاب، بازدارنده است، اظهار داشت: استکبار جهانی و امریکا در برابر ایران اسلامی موضع انفعال به خود گرفته و در برابر قدرت سپاه اسلام متحیر مانده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: به برکت خون شهدا و پایمردی رزمندگان و دلاوران سپاه اسلام، امروز دست امریکا در تنگه هرمز در زیر ساتور انقلاب اسلامی است و اگر کوچک‌ترین حرکتی برخلاف منافع اسلامی از آنها سربزند، دست آمریکا و ایادی استکبار جهانی برای همیشه از جهان اسلام قطع خواهد شد.

دریادار فدوی بیان کرد: جناح باطل و استکبار جهانی هر چه از توان و تجهیزات و انسجام برخوردار باشند باز هم باطل است، چرا که در برابر وعده و نصرت الهی که خاص مومنان است شکست خواهد خورد و خداوند هیچ راه تسلطی از طرف دشمنان برای مومنان قرار نداده است.

وی ادامه داد: هر چند استکبار جهانی قدرت انقلاب اسلامی را به رسمیت نشناسد ولی در برابر قدرت انقلاب اسلامی محکوم است چراکه اراده الهی بر این تعلق گرفته که استکبار همیشه خوار و ذلیل باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، نقش رزمندگان اسلام، پاسداران حریم ولایت و شهدای انقلاب اسلامی را برای تعالی بخشی روحیه معنویت، ایثار و مقاومت موثر دانست و بر اهمیت پاسداشت مقام شهدا و تجلیل از نام و یاد آنها تاکید کرد.

دریادار فدوی با اشاره به عظمت شهدا انقلاب اسلامی، آن‌ها را سبکبالان وادی ایمان ومعرفت خواند و گفت: به تعبیر قرآن شهدا زنده‌اند و در درگاه ربوبی از نعمت‌های بیکران الهی متنعم هستند.

وی با تاکید بر اینکه با تزکیه نفوس و عمل به راه و روش شهدا، زنده بودن آنها را درک کرده و از روشنایی و نور شهدا بهره‌مند شویم گفت:‌ در باب مقام و عظمت شهید، روایات زیادی وجو دارد و آیات بسیاری در خصوص جایگاه و ت شهید نازل شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: آمریکا و همه دشمنان انقلاب اسلامی هر حرکتی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند موجب قدرتمندتر شدن ایران اسلامی و ذلیل‌تر شدن آنان شده است و این به برکت خون شهداست و ما بایستی به‌عنوان بازماندگان شهدا، وظایف خود را به‌درستی انجام دهیم.

دریادار فدوی با بیان اینکه قدرتی که خداوند به انقلاب اسلامی داده است قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست، گفت: در لبنان، فلسطین، عراق، سوریه و یمن دشمن با شکست روبرو شد چراکه این کشورها در کنار کشور قدرتمندی همچون ایران قرار دارند و همان الگویی را پیروی می‌کنند که انقلاب اسلامی از آن پیروی می‌کنند.

وی بیان داشت: برای اینکه مقام شهید برای ما مشخص‌تر شود، احادیث و روایات در مورد شهدا را بخوانیم. از همان لحظه که نیت رزمنده برقرار است و قصد می‌کند در راه خدا بجنگد از همان لحظه عنایات خداوند برای او برقرار می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت الهی و اسلام هستند، عنوان داشت: در شرف ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و پیشرفت ایران اسلامی در این سال‌ها قابل مقایسه با اویل انقلاب نیست.

دریادار فدوی تصریح کرد: قریب به ۴۰ سال مقابل قدرت‌های مختلف ازجمله آمریکای جنایتکار و همپیمانان گستاخش ایستادگی کرده‌ایم که حاصل تلاش و ایستادگی غیورمردان ایران اسلامی است و این ایستادگی ادامه دارد و هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در اقیانوسی قرار داریم که نباید از بزرگی آن غافل شویم، اظهار کرد: سخترین عرصه عرصه‌ای است که پای جان در میان باشد با وجود این افراد جان برکف، ایران اسلامی سرافراز بوده و هست به مراتب ملتی که شهادت در راه خدا را افتخار می‌داند پیروز است./۸۵۱/د102/ب1

ارسال نظرات