۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۱۱۲۷۸
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره میثاق طلبگی حوزه های علمیه برادران لرستان

معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان از برگزاری طرح میثاق طلبگی در حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: این دوره هم اکنون با شرکت پذیرفته شدگان حوزه در حال برگزاری است.
میثاق طلبگی

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به مراحل پذیرش طلاب نوورود به مناسبت سال تحصیلی جدید، بیان داشت: پس از موفقیت جمعی از داوطلبان در آزمون کتبی حوزه، دوره مصاحبه حضوری در همه مدارس علمیه با رقابت پذیرفته شدگان برگزار شد.

وی با اشاره به اعلام نتایج مصاحبه پذیرفته شدگان، افزود: هم اکنون بیش از 200 نفر از پذیرفته شدگان ورود به حوزه های علمیه لرستان در طرح میثاق طلبگی شرکت دارند.

حجت الاسلام پیرمحمدی با بیان اینکه دوره میثاق طلبگی به مدت 10 روز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این ایام طلاب با حضور اساتید مجرب حوزه در زمینه تهذیب و اخلاق آموزش های لازم را فرا می گیرند.

وی در ادامه یادآور شد: پس از پایان این دوره 10 روزه، پذیرفته شدگان دوره آموزشی 20 روزه را می گذرانند و با فضای حوزه و دروس ابتدایی آشنا خواهند شد.

معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان هدف از برگزاری این دوره ها را ورود جوانان توانمند و با استعداد به حوزه و ارتقای سطح اخلاقی و آموزشی در حوزه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دوره میثاق طلبگی فرصتی مناسب برای بستن عهد و پیمان طلاب نوورود در عرصه تبلیغ است، خاطرنشان کرد: امید است با تکیه بر علم و دانش و تقویت توانایی های تبلیغی این قشر بتوانند تبلیغی اثرگذار در جامعه داشته باشند./9451/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات