۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۱۱۰۴۱
رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرری:

شهرری در عرصه فعالیت های فرهنگی باید الگوی دیگر شهرها باشد

رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرری گفت: شهرری با وجود ظرفیت‌های بالای فرهنگی باید در سراسر کشور به عنوان الگو و شاخص شناخته شود.
کنگرلو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام داوود ضمیررضوان رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرری، امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید تبلیغات اسلامی شهرری که در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: شهرری دارای ظرفیت مذهبی بالایی است.

وی افزود: حجت الاسلام کنگرلو موفقیت‌های خوبی در این چند سال مسؤولیتی که در شهرستان اسلامشهر داشت در کارنامه خود به ثبت رساند.

حجت الاسلام ضمیررضوان در ادامه تصریح کرد: فضای شهرری برای انجام فعالیت‌های فرهنگی مستعد بوده و اقدامات قابل توجهی می‌توان در این حوزه انجام داد.

در ادامه حجت الاسلام گنگرلو رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرری، با تشکر از حضور مدعوین حاضر در جلسه، گفت: بنده از تجارب پیشکسوتان این حوزه نهایت استفاده و بهره را برای ارتقای مجموعه و انجام ماموریت‌های محوله به کار خواهم گرفت.

حجت الاسلام گنگرلو تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود مبلغان، شورای هیات مذهبی، کانون مداحان، موسسات قرآنی و کانون فرهنگی از اولویت فعالیت‌های تبلیغات اسلامی ری خواهد بود.

رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرری در پایان اظهار داشت: شهرری با وجود بقاع متبرکه و ظرفیت‌های بالای فرهنگی نه تنها در تهران بلکه در سراسر ایران باید به عنوان شاخص و الگو شناخته شود.

در بخش دیگر این مراسم هدایت الله جمالی پور فرماندار شهرستان ری به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: اداره تبلیغات اسلامی اثرات فرهنگی بسیار خوبی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه شهرری دارای موقعیت ویژه‌ای است، ابراز کرد: بسیاری از برنامه های فرهنگی و مذهبی در مناسبتهای ملی و مذهبی در این شهر برگزار می‌شود.

جمالی پور ادامه داد: حجت الاسلام کنگرلو در مسیر خدمت و انجام کارهای فرهنگی کارنامه درخشانی دارند که امیدوار هستیم روز به روز شاهد فعالیتهای فرهنگی گسترده در شهرری باشیم./202/813/ب1

ارسال نظرات